۱۱۰۱۵
۱ نظر
۵۰۶۴
۱ نظر
۵۰۶۴
پ

عشق یک‌طرفه و این همه دردسر

شايد باور نکنيد، حتي خودرو و منزل مسکوني مان را به نام او انتقال سند دادم و چون خيلي دوستش داشتم حق طلاق را نيز به همسرم واگذار کردم ولي باز هم فايده اي نداشت. اين اواخر ساغر برخورد بسيار تحقيرآميزي داشت و کار به جايي رسيد که ما فقط به اسم و در ظاهر زن و شوهر بوديم.

احساس خوبي نسبت به دختر همسايه مان داشتم و هر روز که مي خواستم به سر کار بروم چند دقيقه منتظرش مي ماندم تا بيايد و او را ببينم.

يک روز دلم را به دريا زدم و از ساغر خواستگاري کردم. مرد جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۱۵ مشهد افزود: او ابرويي بالا انداخت و با لحني تند گفت: بهتر است پايت را اندازه گليم خودت دراز کني. با شنيدن اين حرف، قلبم گرفت و موضوع را به مادرم اطلاع دادم.

خانواده ام گفتند با اين ازدواج موافق نيستند اما من که مي خواستم به هر قيمتي شده ساغر را به دست بياورم چند روزي از خانه قهر کردم. والدينم که آبروي خودشان را در خطر مي ديدند با خواسته ام موافقت کردند و به خواستگاري دختر مورد علاقه ام رفتند.

پدر و مادر ساغر با روي باز ما را پذيرفتند و آن ها حتي دختر خود را در منگنه قرار دادند تا به اين ازدواج تن بدهد. مرد جوان افزود: من ساغر را با مهريه اي سنگين به عقد خودم درآوردم و ما زندگي مشترک خود را زير يک سقف سرد و بي روح آغاز کرديم. ساغر مرا دوست نداشت و اين احساس خود را در حرکات و رفتارش نشان مي داد.

من خيلي از کارهاي او را ناديده مي گرفتم و با صبوري سعي داشتم همسرم را راضي نگه دارم. ولي با وجود گذشت ۵ سال هيچ تغييري در احساسات ساغر به وجود نيامد و او روز به روز از من بيشتر فاصله مي گرفت.

شايد باور نکنيد، حتي خودرو و منزل مسکوني مان را به نام او انتقال سند دادم و چون خيلي دوستش داشتم حق طلاق را نيز به همسرم واگذار کردم ولي باز هم فايده اي نداشت. اين اواخر ساغر برخورد بسيار تحقيرآميزي داشت و کار به جايي رسيد که ما فقط به اسم و در ظاهر زن و شوهر بوديم.

من که ديگر از اين شرايط خسته شده بودم يک روز پس از جر و بحثي مفصل از خانه قهر کردم و به منزل پدرم رفتم. براي اين که تجديد روحيه اي پيدا کنم چند روزي همراه پدر و مادرم براي مسافرت به جزاير زيباي خليج فارس رفتم و پس از بازگشت از سفر نيز ۱۵ روز از او بي خبر بودم اما ديروز غروب ساغر در تماسي تلفني که از دبي برقرار شده بود گفت: خانه و خودرو را فروخته و مي خواهد براي هميشه به اروپا برود.

او مي گفت وکيلش براي طلاق قانوني اقدام کرده است و... . با عجله خودم را به خانه پدر ساغر رساندم آن ها نيز از او اظهار بي اطلاعي کردند و من مانده ام با اين سر بي کلاه و اين همه مشکلات.

اميدوارم جوان ها در ازدواج و انتخاب همسر منطقي فکر کنند و هيچ پدر و مادري نيز فرزند خود را به ازدواج اجباري مجبور نکنند چون چنين ازدواجي هيچ ارزشي ندارد.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عشق یک‌طرفه و این همه دردسر




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • به تو چه

      دقیقا با این شرایط روحی گفت :جزایر زیبای خلیج فارس!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج