جاباما
۱۱۰۱۶۰۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

راه‌های مازندران باز است اما سفر نکنید

رییس پلیس راه مازندران از باز بودن تمامی راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های اصلی استان به صورت عادی و روان جریان دارد، اما با توجه به وضعیت شکننده کرونایی توصیه پلیس پرهیز از سفر به مازندران است.

ایرنا نوشت: رییس پلیس راه مازندران از باز بودن تمامی راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های اصلی استان به صورت عادی و روان جریان دارد، اما با توجه به وضعیت شکننده کرونایی توصیه پلیس پرهیز از سفر به مازندران است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : پیش بینی می شود با توجه به تعطیلات پیش رو و از طرفی آمار قابل توجه مازندرانی های ساکن تهران که بیشترشان در خانه های پدری اسکان می یابند ، از عصر امروز تردد خودرویی در جاده‌های مازندران افزایشی شود.

وی با بیان اینکه بررسی های صورت گرفته از سامانه ثبت تردد خودرو ها در مازندران نشان می دهد که طی سه هفته اخیر روند ورود و تردد خودروها به استان افزایشی بوده است، توضیح داد : طبق آمار از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه یعنی در ۱۱ ماهه تردد ۴۶۹ میلیون و ۴۰۴ هزار دستگاه خودرو در استان به ثبت رسیده است که حدود ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد ، اما از ابتدای اسفند ماه امسال شاهد افزایش تردد و ورود به استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران تغییر رنگ بندی شهرستان های مازندران را یکی از عوامل افزایش تردد ورودی به استان دانست و در عین حال بیان داشت : این در حالی است که بر اساس هشدار دانشگاه علوم پزشکی خطر ویروس کرونا انگلیسی تهدید جدی علیه مردم این خطه است.

طبق اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرعت انتشار ویروس کرونای انگلیسی در استان افزایش یافت به طوری که آمار افراد درگیر با این ویروس به ۱۳ نفر رسیده است.

پیش از این وزیر بهداشت و مسئولان ستاد مقابله با کرونای مازندران از هموطنان خواسته بودند حدالمقدور با توجه به تداوم شیوع کرونا و چرخش کرونای انگلیسی به این استان سفر نکنند.

طبق اعلام رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران سفر نوروزی به این خطه و اقامت در اماکن غیررسمی و چادرخوابی ممنوع است و مسافران برای چنین شکلی از مسافرت وارد مازندران نشوند.

ستاد مقابله با کرونای مازندران همچنین مصوب کرده است که در ایام نوروز تمامی پارک ها، تکایا، مساجد، شبستان ها و دیگر اماکن غیر رسمی برای اقامت مسافران بسته است.

میراث فرهنگی مازندران هم هفته پیش اعلام کرده بود فقط اقامت در اماکن و تاسیسات دارای کد رسمی میراث فرهنگی مجاز است و با اقامتگاه های غیر رسمی همچون ویلاهای استیجاری برخورد جدی خواهد شد.

پیش بینی هواشناسی مازندران نیز نشان می دهد که سامانه بارشی جدید از اواخر امشب وارد آسمان استان می شود و هوای این استان تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی خواهد بود.

پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان از اوخر امشب تا پایان روز دوشنبه هفته آینده بارانی و سرد می‌شود و شهروندان نخستین روز های سال جدید را با کاهش محسوس دما و بارانی جشن می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر کدخدا

      خیلی ها اومدن شمال .

    • بدون نام

      تو را خدا بس کنید...این حرفهارو.‌‌‌.‌.‌وقتی...راه بازه..دیگه....ساکت..باشین..‌‌.گوش مردم از این حرفها پره...

    • حسینی

      چه چرت و پرتهایی
      پس خواهشا امار کرونا که بالا رفت مردم رو مقصر ندونید
      وقتی راهها بازه
      مردم هم میرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج