۱۱۰۱۶۵۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شکوری: به سازمان لیگ ۸میلیارد بدهکاریم!

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف این باشگاه و همچنین ناکامی در میزبانی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

ورزش سه: معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف این باشگاه و همچنین ناکامی در میزبانی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که بازی آخر را با صدرنشینی و برد به پایان رساندیم. سال سختی با توجه به پرونده های سنگین آقایان برانکو و بودیمیر پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در سال جدید هم بتوانیم با همین قدرت ادامه دهیم. امروز تولد آقای گل محمدی است و بچه ها با این برد کادوی خوبی به ایشان دادند.

وی درباره شرایط این تیم گفت: ما در چهار جام مدعی هستیم و سال سختی در ۱۴۰۰ پیش روی ما قرار دارد. با این حال امیدوارم هر چه زودتر تاریخ سوپرجام مشخص شود و این خواسته هواداران و باشگاه پرسپولیس است.

شکوری درباره از دست دادن میزبانی این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما اگر به دنبال آقایی در اسیا هستیم باید زیرساخت ها را درست کنیم. اگر همه تقصیرات را به گردن نهادهای خارجی بیندازیم بیشتر بهانه جویی است. کشورهایی درجه دو و سومی مثل هند، تایلند و میانمار هم زیرساخت های خود را تقویت کرده و به سرعت در حال پیشرفت هستند. نباید هیچ بهانه ای به نهاد ندهیم تا میزبانی را کسب کنیم. با این حال ما می توانستیم با توجه به استادیوم آزادی و زیرساخت هایی که معرفی کرده بودیم میزبان شویم. با توجه به شرایط سخت تحریمی، حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی نتوانستیم میزبانی را بگیریم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که چه میزان از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی طلبکار هستند گفت: ما چندین بار صحبت کردیم و نامه زدیم اما جوابی که ۴-۳ ماه پیش دادند چیزی در حد ۸-۷ میلیارد بدهی داریم. متاسفانه علیرغم اینکه ما در چند دوره اخیر قهرمان شدیم اما این بدهی را به ما اعلام کردند. اینکه چه بدهی ها چه هست یکی از این ها بابت بخش CIP تیم میزبان می تواند ۶ نفر را بیاورد و ما هم همین تعداد نفرات آوردیم اما نمی دانم چرا جریمه شدیم. ما حتما بررسی خواهیم کرد و شکایت خودمان را به سازمان لیگ ارائه می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب لنگی دزد بده بدهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج