۱۱۰۱۶۶۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

محرم نویدکیا: سپاهان راه خود را می‌رود

سرمربی سپاهان گفت: ما راه خودمان را می‌رویم و سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم به سمت جلو برویم.

ایسنا: سرمربی سپاهان گفت: ما راه خودمان را می‌رویم و سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم به سمت جلو برویم.

محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: ابتدا دوست دارم از هواداران‌مان تشکر کنم چون بسیار به ما کمک کردند. از مسئولان استانی هم تشکر می‌کنم که همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم امروز به موقع به ورزشگاه برسیم. امروز دلم می‌خواهد از بچه‌ها تشکر کنم چون در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردند و بازی درجه یکی انجام دادیم. نیمه دوم هم خیلی خوب بود اما بعد از اخراج بازیکنان‌ تراکتور دقایقی بازی را از دست دادیم.

او ادامه داد: باید روی این مساله بیشتر کار کنیم چون به یک تیم ده نفره نباید چنین فرصتی دهیم. بعد از پنالتی برگشتیم و چهار پنج موقعیت فوق‌العاده داشتیم اما کم دقتی کردیم. در مجموع بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم. اکنون به مرخصی می‌روم و امیدوارم سال خوبی برای مردم باشد و سال ۱۴۰۰ سال بهتری برای آن‌ها باشد.

محرم نویدکیا: سپاهان راه خود را می‌رود

سرمربی سپاهان با بیان این‌که همه بازی‌های‌مان را آنالیز و نقاط ضعف و قوت حریف‌های‌مان را شناسایی می‌کنیم، عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم هر هفته تمام بازی‌ها را آنالیز کنیم. ما راه خودمان را می‌رویم و سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم به سمت جلو برویم. روزهای سختی داشتیم اما کم کم داریم به یک هماهنگی تاکتیکی می‌رسیم. واقعا تراکتور تیم خوبی است اما تیم ما در بازی‌ رفت و این بازی خیلی خوب بودیم. دلم نمی‌خواهد ارزش بازی بازیکنانم را کم کنم چون فوق‌العاده بودند.

او درباره عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان سپاهانی‌ها گفت: در نشست هفته سیزدهم همین‌جا گفتم دلیل این‌که گل‌های زیادی دریافت کردیم خط دفاع نبود. مشکل ساختار تیمی من است و سعی کردیم این ساختار را تا آنجایی که بتوانیم این ساختار را درست کنیم. سعی می‌کنیم مشکلات‌مان را یکی یکی حل کنیم. اما نباید از واقعیت هم بگذریم چون اگر پنالتی تراکتور گل شده بود، به این راحتی نمی‌توانستیم بازی را ببریم. به تیم ده نفره پنالتی دادم و واقعا پیام نیازمند در حساس ترین زمان ممکن به تیم کمک کرد و توانستیم به بازی برگردیم. اگر آن توپ گل می‌شد همه می‌گفتند ساختار تیم‌تان مشکل دارد و واقعا پیام نیازمند در بهترین زمان به تیم کمک کرد.

نویدکیا درباره خستگی سپاهانی‌ها بیان کرد: ما چند روز پیش 120 دقیقه جلوی مس رفسنجان بازی کردیم و هر چهار دفاع و دروازبانم 120 دقیقه بازی کردند و استرس بالایی در آن بازی بود. دانیال اسماعیلی با همه این سختی‌ها بارها توانست تا 18 قدم تراکتوری‌ها پیش روی می‌کرد و این برای من حس خوبی دارد و این نشان داد تا آنجا که توانست به تیم کمک کرد. دانیال اسماعیلی فر از بهترین‌هاست و این شانس را دارد که به تیم ملی دعوت شود و به خاطر چهار پاس از او خورده نمی‌گیرم.

او در پایان خطاب به هواداران سپاهان و اصحاب رسانه گفت: من خیلی هواداران سپاهان را دوست دارم اما دلم می‌خواهد این دوست داشتن منطقی باشد. از آن‌ها می‌خواهم کرونا را جدی بگیرند و از صمیم قلبم می‌گویم سلامتی‌ آن‌ها بسیار برای من مهم است. امیدوارم این بیماری از بین برود و مردم به هم عشق بورزند و مردم همدیگر را بغل کنند. بهترین‌ها را برای آن‌ها از صمیم قلبم آرزو می‌کنم. من خیلی آدم رسانه‌ای نیستم اما رسانه‌ها مجبور هستند واقعیت‌ها را نشان دهند و گاهی اوقات هم ممکن است تلخ باشد. این حسن کار اصحاب رسانه است که واقعیت‌ها را نشان دهند و امیدوارم همه آن‌ها در مسیر زندگی‌شان موفق باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیدیم چطور داور به نفعتون میگرفت!

    • حرف حق

      نوید کیا از مربیهای کاردرست و آینده دار کشور میشه هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی واقعا بی نظیره البته من از هواداران تاج کبیر هستم و برای آقای نوید کیا خیلی احترام قائلم

    • شهروندساده

      محرم یک جنتلمن درجه یک هستش واقعا
      با اینکه پرسپولیسی ام ولی خیلی براش احترام قائلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج