جاباما
۱۱۰۱۷۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف ناباورانه تاتنهام و صعود یونایتد در لیگ اروپا

نمایندگان انگلیس شب خوبی را در لیگ اروپا پشت سر گذاشتند و به جمع هشت تیم پایانی صعود کردند.

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان انگلیس شب خوبی را در لیگ اروپا پشت سر گذاشتند و به جمع هشت تیم پایانی صعود کردند.

تیم‌های میلان و منچستریونایتد پنجشنبه شب در مهمترین دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

حذف ناباورانه تاتنهام و صعود یونایتد در لیگ اروپا

پل پوگبا در دقیقه 48 و دو دقیقه پس از ورود به زمین، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ با برتری 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی دور یک چهارم نهایی شوند و میلان از دور رقابت‌ها کنار برود.

در دیگر دیدار مهم این مرحله دیناموزاگرب در عین ناباوری موفق به حذف کردن تاتنهام از مسابقات لیگ اروپا شد.

شاگردان ژوزه مورینیو از ساعت 21:25 در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مهمان دیناموزاگرب کرواسی بودند. در بازی رفت تاتنهام موفق شده بود با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد، اما در دیدار برگشت این دیناموزاگرب بود که با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید و حکم حذف تاتنهام از لیگ اروپا را امضا کرد.

حذف ناباورانه تاتنهام و صعود یونایتد در لیگ اروپا

در این دیدار ابتدا میسلاو اورشیچ در دقیقه ۶۲ گل اول را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۸۲ گل دوم را زد تا بازی در مجموع ۲-۲ شود و به وقت‌های اضافی برود. در دقیقه ۱۰۶ میسلاو اورشیچ که در این بازی بسیار خوش درخشیده بود گل سوم را زد تا تیر خلاصی به قلب مورینیو و هواداران تاتنهام باشد.

شاگردان مورینیو از تیمی شکست خوردند که سه روز پیش در خبری شوکه کننده اعلام گردید سرمربی دیناموزاگرب باید راهی زندان شود. زوران مامیچ سرمربی کهنه کار کروات به دلیل فرار مالیاتی به مبلغ ۱.۷ میلیون یورو و اختلاسی ۱۴۰ میلیون یورویی باید ۴ سال و هشت ماه را در زندان به سر ببرد.

اما شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز هم در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اسلاویا پراگ شدند و با شکست ۳ بر یک در مجموع دو مسابقه، از صعود به مرحله بعدی بازماندند. رنجرز در این مسابقه با اخراج کمار روفه در دقیقه ۶۱ و لئون بالوگون در دقیقه ۷۳، ۹ نفره شد.

ویارئال نیز با نتیجه ۲ بر صفر بر دینامو کیف غلبه کرد تا نماینده اسپانیا با برتری ۴ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی یک چهارم نهایی شود. جرارد مورنو در دقایق ۱۳ و ۳۶، دروازه دینامو کیف را گشود.

پنجشنبه شب همچنین آژاکس با نتیجه ۲ بر صفر در سوئیس مقابل یانگ بویز به برتری رسید و با پیروزی ۵ بر صفر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا رسید.

به این ترتیب آرسنال، رُم، دینامو زاگرب، گرانادا، منچستریونایتد، اسلاویا پراگ، ویارئال و آژاکس هشت تیم پایانی مسابقات لیگ اروپا را تشکیل می‌دهند. قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی امروز (جمعه) برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج