۱۱۰۱۹۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خطیب جمعه قم:

دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش می‌زند

خطیب نماز جمعه قم خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

ایسنا: خطیب نماز جمعه قم خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش می‌زند

آیت الله علیرضا اعرافی:

آیت الله اعرافی با اشاره به آیه 102 سوره آل عمران عنوان کرد: تقوا یک مقوله محدود ویک درجه ای نیست، بلکه نردبانی با چندین پله است که به بی نهایت راه دارد و هرچه در تقوا پیش بروید بازهم حق خدا ادا نشده است همچنین تقوای بدست آمده ممکن است با یک هجمه شیطان ازبین برود و عاقبت به خیر نشویم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات لیله القدر سرنوشت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور و جلوه گاه حضور آزادانه مردم است، بیان کرد: در انتخابات شورا باید هوشمندانه عمل کرد و باید آدم هایی پاک دست، متدین و پایبند به قوانین شرع و اخلاق انتخاب شوند و هم مردم و هم گروه هایی که آن را معرفی می کنند باید به این امر توجه کنند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه منتخبین باید کارشناس و متخصص باشند، اظهار کرد: منتخبان باید دید راهبردی داشته باشند و آسیب های اجتماعی شهر را بشناسند و فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی را مهم بشمارند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور دومین مقام کشور است و وجود ویژگی هایی مانند هوشمندی، اخلاص، انقلابی بودن، مجاهدت در راه خدا و...در رئیس جمهور بسیار مهم است و خطا در این زمینه آسیب های بزرگی ایجاد میکند.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه انتخاب رئیس جمهور روی فرهنگ، اقتصاد، جامعه و سیاست تاثیر می‌گذارد، بیان کرد: اگر فردی شجاع، دارای فکر و برنامه، حکیم و مقاوم انتخاب شود بسیاری از مشکلات قابل رفع و کاهش است.

وی در رابطه با برجام عنوان کرد: حرف های بی حساب را نشنونید و باور نکنید؛ زیرا تجربه نشان داده اگر ما کوتاه بیایم آنها کوتاه نخواهند آمد همچنین سیاست مداران اشتباه تحلیل نکنند و به خورد مردم ندهند.

وی بابیان اینکه رسیدگی به فقرا وظیفه همه است خطاب به دولت مردان گفت: کنترل قیمت و مواظبت از بازار بسیار مهم است و دیدن مردم در صف مرغ انسان را آتش میزند و این صحنه های آزار دهنده باید برداشته شود و این ها قابل تحمل برای وجدان دلسوز نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج