۱۱۰۱۹۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسکوچیچ: از پس صعود برمی‌آییم

اسکوچیچ درباره نقش دعای مردم ایران در صعود به جام جهانی گفت: من به معجزه اعتقادی ندارم، چون معتقدم خودمان از پس این کار برمی آییم.

ورزش سه: اسکوچیچ درباره نقش دعای مردم ایران در صعود به جام جهانی گفت: من به معجزه اعتقادی ندارم، چون معتقدم خودمان از پس این کار برمی آییم.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران که مهمان علی ضیا در ویژه برنامه تحویل سال او بود، در ابتدا درباره کاهش وزن خود و ادامه این روند با وجود غذاهای ایرانی گفت: رژیم گرفته ام و پیاده روی دارم که باعث شده وزن کم کنم. البته با چلوکباب هیچ شانسی برای آدم باقی نمی ماند ولی بازی های مهمی پیش رو داریم.

وی افزود: عید نوروز یکی از مهم ترین روزهای سال برای ایرانی ها است که باید حتما پیش خانواده شان باشند. می دانم که ایرانی ها جشن می گیرند و انتظار یک سال خوب را دارند.

سرمربی تیم ملی ایران در این باره که برخی می گفتند برای سرمربی گری ایران مناسب نیست، تاکید کرد: البته که مردم انتظار و توقع بالایی از ما دارند همانطور که قبلا از ویلموتس و کی روش انتظار داشتند اما واقعا در کار ما تضمینی وجود ندارد اما احساس می کنم به اندازه کافی قابلیت دارم تیم را به جام جهانی ببرم.

اسکوچیچ درباره نقش دعای مردم ایران در این اتفاق گفت: من به معجزه اعتقادی ندارم چون معتقدم خودمان از پس این کار برمی آییم. من معجزه را برای مسائل دیگر می گذارم اما فکر می کنم بازیکنانمان باکیفیت و خوب هستند و می توانیم صعود کنیم و من فقط اینجایم که کمک کنم. قولی که می توانم بدهم این است که به سختی کار را ادامه بدهم. هیچ جایی هم برای اشتباه نداریم.

وی تصریح کرد: توقعات از ما زیاد است من هم توقعم از تیم اصلا کم نیست. فکر می کنم با جمعیت ۸۰ میلیونی که در ایران است ظرفیت بالایی برای فوتبال هست و عالی است که مردم توقعشان از فوتبال بالا باشد و این فقط مسئولیت مرا بیشتر می کند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور علی کریمی به عنوان نامزد انتخابات فدراسیون تصریح کرد: فکر می کنم او واقعا آدم فوق العاده ای است. او را مثل دوست خودم می دانم. شاید درست نباشد این را بگویم اما همیشه در تنیس به من باخته است. خیلی پیشرفت کرده و تلاش هم می کند. آخرین باری هم که بازی کردیم ۵۰، ۵۰ بودیم اما او آخر هم باخت. علی کریمی در تنیس خوب است ولی من از او خیلی بهترم.

اسکوچیچ: از پس صعود برمی‌آییم

اسکوچیچ در پاسخ به اینکه چطور همیشه جزو گزینه های سرمربی گری استقلال بوده اید اما هیچوقت مربی این تیم نشده اید، گفت: نمی دانم واقعا؟ چند باری صحبت ها انجام شد زمستان سال گذشته حتی به مرحله قرارداد هم رسیدیم اما در نهایت اتفاق نیفتاد. اما الان تمرکزم فقط روی تیم ملی است و استقلال و پرسپولیس برایم فرقی ندارد. نیتم فقط بهترین اتفاق برای تیم ملی است.

وی با بیان اینکه من آدم احساسی هستم، شعر نمی گویم، سفیر کرواسی در ایران ولی شاعرم درباره ماهی قرمز سفره هفت سین اظهار کرد: زمانی که اهواز بودم دو ماهی قرمز به من هدیه دادند، یکی از آنها مرد ولی دیگری سه سال زنده ماند و از کرواسی برای او غذا می آوردم. من و همسرم اسم او را سریع گذاشته بودیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره برگزاری بازی ها در بحرین و سیاسی شدن بازی ها تصریح کرد: البته که برای ما اصلا خوب نیست. برای ما بهتر بود در تهران بازی کنیم اما باید موقعیت را بپذیریم. البته بازی های ما از بقیه تیم ها بیشتر است نمی خواهم بهانه تراشی کنم چون کیفیت بازیکنانمان به حدی است که این مرحله را بگذرانیم فقط باید تمرکزمان را روی مسائل فوتبالی بگذاریم.

اسکوچیچ در پاسخ به اینکه آیا رضا قوچان نژاد به تیم ملی دعوت می شود، گفت: ما در بخش هجومی مان بازیکنان خوبی داریم و سردرد می گیرم که بخواهم از بینشان انتخاب کنم ولی در پست های دیگر دستمان بسته است اما درباره بازیکنان جلو نمی توانیم بگوییم چه کسی می آید. طارمی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد... می خواهید لیست را برایتان ادامه بدهم؟

وی در این باره که برخلاف کیروش که 4 سال آخر بازی شان هیچ کدام از بازی های لیگ را ندیدند اکثر بازی های لیگ را می بینید، تاکید کرد: البته که حجم کار مهم نیست و کیفیت کار مهم است. امیدوارم من واقعا به کیفیتی که آقای کیروش در تیم ملی انجام دادند برسم. من سعی می کنم حرفه ای گری ام را حفظ کرده و مسئولیتی را که به دوش دارم، به نحو احسن انجام بدهم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره قشنگ ترین شهر ایران گفت: اصفهان، شیراز و البته تهران زیباترین شهرهای ایران هستند که دیده ام. البته من بخش های جنوبی کشور را هم خیلی دوست دارم و چند سالی را در خوزستان گذرانده ام اما شیراز را به خاطر تاریخش خیلی دوست دارم.

او با بیان اینکه کباب و برنج را از بین غذاهای ایرانی می شناسد، گفت: همیشه به من پیشنهادات ثابتی برای غذا می شود که چلوکباب است و بیشتر از همه کباب کوبیده را ترجیح می دهم. این را می توانید از هیکل من تشخیص بدهید، همینطور از هیکل مترجم هم معلوم است که البته جوانتر از من است! وی با بیان اینکه فکر می کنم آهنگ های ایرانی خیلی غمگین هستند، در واکنش به اجرای بخشی از آهنگ امید حاجیلی در برنامه گفت: ثابت شد من هیچی درباره ایران نمی دانم! باید واقعیت را قبول کنم!

اسکوچیچ در واکنش به عکس پیری اش نیز گفت: فکر کردم آینه گذاشته اید و یک لحظه ترسیدم.
سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: ممنونم که دعوتم کردید، نوروز مبارک برای همه کسانی که برنامه را نگاه می کنند به شما و تیم پشت صحنه تان تبریک می گویم. برایتان قبل از هرچیز سلامتی آرزو می کنم و امیدوارم کرونا به خاطره ها بپیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج