۱۱۰۲۴۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تصویر رسمی ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ

وان پلاس در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است.

دیجیاتو: وان پلاس در تاریخ ۳ فروردین در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹، از اولین ساعت هوشمندش هم رونمایی خواهد کرد و حالا تصویر رسمی وان پلاس واچ از سوی این کمپانی منتشر شده است.

به تازگی حساب توییتری «آنباکس تراپی» تصویری از وان پلاس واچ منتشر کرده که البته پس از مدتی، وان پلاس آن را ریتوییت کرد و عکس رسمی این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

تصویر رسمی ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ

طبق این تصویر، وان پلاس واچ از طراحی گرد بهره می‌برد و در سمت راست آن دو دکمه به چشم می‌خورد. اولین ساعت هوشمند وان پلاس فاقد دکمه چرخان خواهد بود و طراحی شبیه به یک ساعت عادی دارد. ظاهرا چینی‌ها برای این محصول بند عادی درنظر می‌گیرند و شاهد بندهای اختصاصی برای آن نخواهیم بود.

این عکس همچنین برای اولین بار سیستم عامل جدید این ساعت هوشمند را به نمایش می‌گذارد. مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» رسما تایید کرده که این محصول به Wear OS گوگل مجهز نمی‌شود و از سیستم عامل مبتنی بر RTOS بهره می‌برد. به گفته لاو، وان پلاس واچ بدون هیچ مشکلی به گوشی‌های هوشمند، هدفون‌ها و تلویزیون‌های این برند متصل می‌شود و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت.

تصویر رسمی ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «ایشان آرگاوال» به تازگی بخشی از مشخصات این ساعت هوشمند را منتشر کرده. به گفته آرگاوال، وان پلاس واچ در نسخه ۴۶ میلی‌متری از راه می‌رسد و با استاندارد IP۶۸، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستگاه همچنین از یک نسخه سیستم شارژ سریع Warp Charge پشتیبانی می‌کند که با ۲۰ دقیقه شارژ، تا یک هفته کاربر را همراهی می‌کند.

وان پلاس واچ همچنین از ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و می‌توان توسط آن به نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ورودی دست پیدا کرد. در نهایت این محصول می‌تواند بطور خودکار تمرینات ورزشی را تشخیص دهد. از سایر مشخصات اولین ساعت هوشمند وان پلاس می‌توان به ردیابی خواب، استرس، غلظت اکسیژن خون و ضربان قلب اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج