۱۱۰۲۵۳۴
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بازسازی زلزله سی‌سخت ظرف چند ماه آینده

معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم تا پایان دولت ویرانی‌های سی سخت زلزله زده برطرف شود.

ایسنا: معاون اول رئیس جمهور گفت: امیدواریم تا پایان دولت ویرانی‌های سی سخت زلزله زده برطرف شود.

اسحاق جهانگیری در جمع مردم سی سخت ضمن تبریک سال نو و با بیان اینکه در روزهای نخست سال ۱۴۰۰ خدمت مردم عزیز و سلحشور و بسیار مجاهد شهرستان دنا، سی سخت رسیدم، افزود سال ۱۳۹۹ سال سختی برای مردم ایران بود، تحریم ها بر دوش مردم سنگینی می کرد، ویروس کرونا اقتصاد و معیشت و کسب و کار مردم را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی اظهارکرد: مردم شهرستان دنا علاوه بر همه سختی ها، با تلخی دیگری روبرو شدند، در بهمن ماه زلزله در سی سخت خانه های مردم را ویران کرد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: من از همه مردم سی سخت می خواهم همه تلخی های سال ۹۹ را فراموش کنید، به لطف خدا اعتماد داشته باشید، به ظرفیت کشور باور داشته باشید. با کمک دولت و ملت می توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم.

جهانگیری اظهار کرد: من مطمئن هستم در مدت کوتاهی با کمک مردم سی سخت، همانطوری که دنا استوار است سی سخت را خواهیم ساخت. ما می توانیم و شما می توانید این مشکلات را حل کنید.

وی افزود: هر ایرانی که می خواهد مقاوم باشد، به دنا و البرز و زاگرس مثال می زند.

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: ما می توانیم و شما می توانید این مشکلات را حل کنید. ما اینجا هستیم تا غم مردم سی سخت را برطرف کنیم. تا پایان دولت امیدوار هستم ویرانی ها در سی سخت برطرف شود.

جهانگیری تاکید کرد: چهار روز بعد از زلزله در هیئت وزیران جلسه داشتیم، گزارش های لحظه به لحظه و خسارت ها به دولت گزارش داده شد.

وی اظهار کرد: در اولین روزهای این حادثه در مصوبه ای مقرر شد که ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به مردم زلزله زده اختصاص داده شود تا مردم بتوانند هزینه هایی را برای سرپناه یا اجاره خانه و موارد این چنینی داشته باشند. حدود ۱۲۰۰ واحد تخریب شده، ۲۹۰۰ واحد تخریب تعمیراتی وجود دارد.

جهانگیری گفت: در سال ۹۸ بیش از ۸۰ هزار واحد احداثی بخاطر ویرانی های سیل در استان های مختلف داشتیم. بخاطر ویرانی های زلزله کرمانشاه بیش از ۵۰ هزار واحد احداثی در کرمانشاه داشتیم یک نفر در کرمانشاه یا مناطق سیل زده نیست که بگوید خانه من تخریب شد و برای من نساختند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده دولت از طرف رئیس جمهور و هیئت دولت اعلام می کنم، کل کار بازسازی زلزله سی سخت ظرف چند ماه تمام خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: دغدغه اینکه تسهیلات کم هست، بلاعوض هست یا نیست نداشته باشید، دولت در کنار شما است. هر عددی در هر مقطعی که تشخیص داده شد که در کمک های بلاعوض اضافه شود یا به کمک های تسهیلاتی اضافه شود، مسئولان گزارش دهند ما اضافه می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج