جاباما
۱۱۰۲۸۷۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

پایان مهلت برای خروج از شهرهای قرمز و نارنجی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی وترافیکی اعلام کرد: امروز محورهای مواصلاتی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، البرز و تهران بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی تاکید کرد: پیش بینی بارندگی شدید و وزش شدید باد با هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در جاده های اکثر استانها ، رانندگی در این شرایط با توجه به لغزندگی معابر و کاهش میدان دید رانندگی بر اثر پدیده گردوخاک نیازمند آمادگی کامل و رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی است .

پایان مهلت برای خروج از شهرهای قرمز و نارنجی

شیرانی همچنین گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیرجنوب به شمال محور کرج-چالوس(سیاه بیشه و هزارچم) نیمه سنگین است و جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام به علت همزمانی سفرهای برخی از رانندگان در برخی مقاطع دارای یار ترافیکی نیمه سنگینی بوده و به جهت کاهش زمان سفر توصیه به استفاده از مسیرهای جایگزینی مانند جاده هراز و فیروزکوه می گردد.

وی بااشاره به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اضافه شدن تعدادی از شهرهای جدید به گروه قرمز و نارنجی و اتمام مهلت سه روزه برای خروج خودروها با پلاک غیر بومی از این شهرها، گفت: از امروز برابر مقررات در صورت مشاهده تردد خودرو با پلاک غیربومی در این شهرها اعمال جریمه یک میلیون تومانی در شهرهای قرمز و پانصد هزارتومانی در شهرهای نارنجی صورت می گیرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم در عمل به ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببندید راه رو .کرونا با روزانه بالای ۵۰۰ نفر رو میکشه .
      مردم رو نکشید .

    • بدون نام

      تکلیف کسی که متعهد بوده و مسافرت نرفته ولی ماشین پلاک غیربومی دارد و شهری که ساکن است یا شهر مربوط به پلاکش تغییر رنگ داده چیست؟ لطفا برترین ها در این خصوص خبری تهیه نمایید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم آدم هایی مثل تو گرم. جات این مملکت نیست. خدا خیرت بده.

    • بدون نام

      راه را ببندید جریمه بالای دو ملیون تومان و دو پانصد هزار تومان هزار تومان

    • بدون نام

      کاسبی راه انداختین ؟ اول راه ها رو باز گذاشتین تا مردم برن مسافرت . بعد می گین برگردین وگرنه جریمه میشین ؟ کاسبی با جریمه . با فروش بنزین ... چه جالب . به کرونا هم که اصلا توجهی ندارین . چون جون آدم ها براتون اصلا اهمیتی نداره . ضمن اینکه خودتون قبلا واکسن زدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج