جاباما
۱۱۰۲۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عذرخواهی فرماندار عصبانی از مامور پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشاجره فرماندار صحنه با مامور راهنمایی و رانندگی با رضایت مامور مذکور حل و فصل شد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشاجره فرماندار صحنه با مامور راهنمایی و رانندگی با رضایت مامور مذکور حل و فصل شد.

سردار کریم کشوری اظهار داشت: درگیری فرماندار صحنه با یکی از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر در حد یک مشاجره لفظی بود.

به گفته وی، خلاف قانون عمل کردن فرماندار صحنه منجر به مشاجره لفظی و درگیری وی با مامور راهنمایی و رانندگی شده که با پیگیری پلیس و عذرخواهی فرماندار این مسئله با رضایت طرفین حل و فصل می‌شود.

کشوری خاطرنشان کرد: فرماندار صحنه مرتکب خلاف سرعت غیرمجاز شده بود که حتی به خاطر مسئولیت سیاسی وی انتظار می‌رفت که به قانون تمکین می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این امر از طریق اداری پیگیری شده، گفت: احتمالا از طریق خود دستگاه نیز به وی تذکراتی داده شده که در نهایت با رضایت مامور مذکور مسئله رفع شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه رفتار فرماندار صحنه زیبنده‌ نبوده، بیان داشت: مسئولان باید در مقابل قانون تمکین کرده و مطیع باشند.

به گفته کشوری، طرف مقابل تخلف کرده و قانون برای وی اعمال شده و باید وقتی متخلف بوده هیچ ادعا و اقدامی نمی‌کرد، اما توقع داشته چون مسئولیتی دارد باید ماموران از تخلف وی چشم‌پوشی کنند.

لازم به ذکر است چندی پیش برخی رسانه‌ها خبری منتشر کرده بودند که فرماندار صحنه با مأمور پلیس راه وظیفه‌شناس درگیر شده است. وی که ظاهراً در یکی از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بوده با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود.

پس از گفت‌وگو با سرگرد راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی کرده، اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود و در نهایت فرماندار صحنه به گوش مامور راهنمایی و رانندگی سیلی نواخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج