جاباما
۱۱۰۳۰۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

والیبال ایران پیشنهاد لهستان را رد کرد

فدراسیون والیبال ایران ضمن تشکر از دعوت لهستان، اعلام کرد که به دلیل فشردگی برنامه‌های تیم ملی، در تورنمنت واگنر شرکت نخواهد کرد.

جماران: فدراسیون والیبال ایران ضمن تشکر از دعوت لهستان، اعلام کرد که به دلیل فشردگی برنامه‌های تیم ملی، در تورنمنت واگنر شرکت نخواهد کرد.

مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود.

فدراسیون والیبال لهستان و بنیاد واگنر با ارسال نامه‌ای به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، از تیم ملی کشورمان برای شرکت در هجدهمین دوره این رقابت‌ها که از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه در شهر کراکوف برگزار می‌شود، دعوت کرد. اما با تصمیم ولادیمیر آلکنو، تیم ایران در این تورنمنت شرکت نمی‌کند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره دلایل حضور نیافتن تیم ایران در جام واگنر، گفت: تیم ملی بعد از پایان لیگ ملت‌ها زمان کوتاهی برای آماده‌سازی دارد و باید خود را برای حضور شایسته در المپیک آماده کند.

امیر خوش‌خبر تصریح کرد: از آنجایی که بعد از اتمام مسابقات VNL باید تمام تمرکزمان را روی تمرینات خود بگذاریم و برای المپیک به خوبی آماده شویم، طبق نظر آلکنو در جام واگنر که از سوی لهستانی‌ها دعوت شده‌ایم، شرکت نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از فدراسیون لهستان و بنیاد واگنر برای دعوتشان تشکر می‌کنیم اما به دلیل فشردگی برنامه‌ها، امکان حضور تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت وجود ندارد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: چند دیدار تدارکاتی در ژاپن و قبل از آغاز بازی‌های المپیک خواهیم داشت که از حالا بازی دوستانه با تیم‌های ملی فرانسه و روسیه قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این چهار بار دیگر برای حضور تورنمنت واگنر دعوت شده بود که در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در این رقابت‌ها شرکت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج