۱۱۰۳۲۴۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

روز‌های بدتری در پیش داریم؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر مردم به مساله گسترش بیماری در تجمعات توجه نکنند و به خرید، دید و بازدید‌ها و مسافرت‌ها ادامه دهند، ممکن است روز‌های بدتری پیش رو داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر مردم به مساله گسترش بیماری در تجمعات توجه نکنند و به خرید، دید و بازدیدها و مسافرت‌ها ادامه دهند، ممکن است روزهای بدتری پیش رو داشته باشیم.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به تاثیر تعطیلات عید نوروز در افزایش موارد بیماری، اظهار کرد: اگر مردم به مساله گسترش بیماری در تجمعات توجه نکنند و به خرید، دید و بازدیدها و مسافرت‌ها ادامه دهند، ممکن است روزهای بدتری پیش رو داشته باشیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان افزود: آحاد مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ پروتکل‌های بهداشتی موثرترین راه در پیشگیری از بروز بیماری است. زمانی که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب شود و به ۹۵ درصد برسد، این امید وجود دارد که بیماری در منطقه کنترل شود.

وی بیان کرد: اگر از تعطیلات عید نوروز به نحو مناسبی استفاده شود، امیدوار خواهیم بود که بیماری کاهش یابد اما اگر تجمعات و دید و بازیدها و مسافرت‌ها انجام شوند، نگرانی وجود دارد و بیماری در خوزستان همچنان خواهد تاخت و شاهد مرگ عزیزانی خواهیم بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: به مبتلایان نیز توصیه می‌شود ماندن در خانه و ایزولاسیون را رعایت کنند؛ درست است که صد درصد افراد این موضوع را رعایت نمی‌کنند اما درصد بالایی از مبتلایان به فکر سلامتی خود هستند و این مساله را رعایت می‌کنند.

علوی افزود: در نتیجه با شناسایی به موقع بیماران، درمان سرپایی برای آن‌ها انجام می‌شود و از مراجعه به بیمارستان کاسته خواهد شد و انتشار بیماری نیز کاهش می‌یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آنچه اهمیت دارد کاهش و یا نداشتن موارد مرگ و میر است که امیدواریم روزی به صفر برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج