۱۱۰۳۳۱۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کشف جسد یک گردشگر در هفت آبشار بابل

جسد یک جوان تهرانی که دیروز جمعه در منطقه گردشگری هفت آبشار تیرکن بابل غرق شده بود امروز شنبه توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف و از آب خارج شد.

ایرنا: جسد یک جوان تهرانی که دیروز جمعه در منطقه گردشگری هفت آبشار تیرکن بابل غرق شده بود امروز شنبه توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف و از آب خارج شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل گفت که جسد این جوان ۲۵ ساله اهل شهریار استان تهران توسط غواصان و امدادگران سازمان آتش‎ نشانی از آب خارج شد.

سید مازیار حسنی افزود: پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۸ عصر روز گذشته بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎ نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند ولی جست و جو در شب گذشته با توجه به تاریکی هوا بی نتیجه بود ، اما صبح امروز امداد گران با تلاش بی وقفه توانستند با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی جسد غریق را از آب خارج کنند.

وی اظهار داشت : آتش ‎نشانان پس از خارج کردن جسد از آب و تحویل آن به عوامل آرامستان و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل توصیه کرد که با افزایش سفرهای نوروزی بویژه به استان‌ها و شهرهای ساحلی و نیز حضور بیشتر در استخرها و رودخانه ها و مناطق گردشگری، باید با رعایت کامل اصول و قواعد شنا انجام شده و در صورت تمایل به شنا کردن، این کار باید در محدوده های مجاز ایمن سازی شده انجام شود.

حسنی افزود:همچنین در هنگام استفاده از قایق های تفریحی باید از جلیقه نجات و سایر تجهیزات به جهت حفظ ایمنی افراد استفاده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج