۱۱۰۳۴۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیش‌فروش غیرقانونی مسکن با چهره سلبریتی‌های مشهور

اخیرا تعدادی شرکت ساختمانی با استفاده از چهره برخی سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های مشهور اقدام به تبلیغات پیش فروش مسکن در فضای مجازی و فضا‌های شهری کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: اخیرا تعدادی شرکت ساختمانی با استفاده از چهره برخی سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های مشهور اقدام به تبلیغات پیش فروش مسکن در فضای مجازی و فضا‌های شهری کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ضمن هشدار به پیش خریداران و شهروندان، این فروش و تبلیغات را غیرقانونی دانست.

پیش‌فروش غیرقانونی مسکن با چهره سلبریتی‌های مشهور

اخیرا تعدادی شرکت که مجوز پیش فروش ساختمان ندارند در مناطقی از استان تهران به تبلیغات گسترده برای فروش مسکن اقدام کرده اند. در این خصوص تصاویر و بیلبورد‌هایی در فضای مجازی و فضا‌های شهری منتشر و نصب شده که در آن از تصاویر فوتبالیست‌ها و چهره‌های معروف استفاده شده است.

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان تهران ضمن غیرقانونی دانستن این نحوه فروش و تبلیغات، به ایسنا گفت: شرکت‌های پیش فروش ساختمان موظف هستند در مرحله اول مجوز پیش فروش را طی مراحل اداری و قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها کسب و سپس این مجوز را به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه و مجوز تبلیغات شهری و مطبوعاتی و فضای مجازی را کسب کنند. در صورت عدم طی این مراحل، پیش فروش غیرقانونی تلقی می‌شود.

یاسر لک تاکید کرد: تبلیغات گسترده حال حاضر پیش فروش مسکن با استفاده از چهره سلبریتی‌ها در شهر تهران و بویژه فضای مجازی هیچ مجوز قانونی از نهاد‌های ذی ربط نداشته و شهروندان باید احتمال کلاهبرداری در این خصوص را بدهند و بیشتر مراقب باشند.

لک با بیان اینکه ما به هیچ عنوان با فوتبالیست‌های مشهور و محبوب کشور که سرمایه‌های ملی هستند مشکلی نداریم گفت: شرکت‌های مذکور نیز ممکن است از فرآیند دریافت مجوز بی اطلاع باشند که از آن‌ها می‌خواهیم قبل از انتشار تبلیغات نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج