جاباما
۱۱۰۳۷۱۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نجات ۵سرنشین شناور آسیب‌دیده در خلیج چابهار

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مرکز مرکز جست‌وجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار، طی عملیات جست‌وجو و نجات دریایی، پنج سرنشین شناور مضطر و آسیب‌دیده صیادی در خلیج چابهار نجات یافتند.

ایسنا: معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مرکز مرکز جست‌وجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار، طی عملیات جست‌وجو و نجات دریایی، پنج سرنشین شناور مضطر و آسیب‌دیده صیادی در خلیج چابهار نجات یافتند.

سیدحسن ابراهیمی اظهار کرد: قایق صیادی با پنج نفر خدمه که بدلیل نقض فنی در شرایط نامساعد جوی گرفتار شده بود با هماهنگی مرکز جست‌وجو و نجات دریایی بندر چابهار نجات یافت.

وی ادامه داد: این قایق که با پنج نفر سرنشین عازم صیدگاه در محدوده خلیج چابهار شده بود، در مسیر برگشت به ساحل، به دلیل فرسودگی قایق، دچار نقص فنی گردید که مرکز جستجو و نجات دریایی با اعزام فوری شناور ناجی، موجب نجات پرسنل شناور مضطر و موفقیت عملیات نجات شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سرنشینان شناور حادثه دیده طی عملیاتی موفق در موقعیت ذکر شده توسط شناور ناجی، سالم به اسکله رمین انتقال داده و به آغوش خانواده برگشتند.

وی افزود :برای کاهش خطرات دریایی لازم است دریانوردان قبل از عزیمت به دریا از وضعیت جوی خبر داشته باشند.

این مسوول یادآور شد: شماره مستقیم ۱۵۵۰ مرکز جست‌وجو و نجات دریایی (MRCC) به صورت ۲۴ ساعته و کانال ۱۶ دستگاه VHF آماده دریافت اعلام حوادث دریایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج