جاباما
۱۱۰۳۸۸۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مخاطب ۸۲درصدی رسانه ملی در نوروز

علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه مخاطب بیش از ۸۲ درصدی برنامه‌های رسانه ملی در هفته اول نوروز ۱۴۰۰ حاصل مجاهدت مدیران و برنامه سازان رسانه ملی است، تاکید کرد: باید از همه مدیران، همکاران و برنامه سازان رسانه ملی که با مجاهدت و تلاشی مثال زدنی برنامه‌های جذابی برای مردم تهیه کردند، تشکر کنم و به همه آن‌ها خداقوت بگویم.

انتخاب: علی عسکری در نخستین جلسه شورای معاونان سازمان در سال جدید افزود: در شرایطی که دریکسال گذشته کرونا فعالیت همکاران را درعرصه سخت و حساس برنامه سازی دشوار کرده بود، اما شاهدیم همکاران و برنامه سازان سازمان صداوسیما با غیرتی مثال زدنی برنامه‌های موثر و موردپسند مخاطب را به آنتن نوروز امسال رساندند و توانستند رضایت افکارعمومی را بدست آورند.

رییس سازمان صداوسیما نصاب شکنی سریال‌های هفته اول نوروز و ویژه‌های تحویل سال را نسبت به سالیان گذشته قابل توجه دانست و تصریح کرد: درشرایطی که جذب مخاطب نسبت به قبل در عرصه رسانه بسیار سخت‌تر شده است، اما برنامه سازان مبتکر رسانه ملی توانستند هنرمندانه مخاطب را با خود همراه کنند و حتی نسبت به سال قبل پیشرفت کمی و کیفی قابل توجهی داشته باشند.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه انتخاب شعار سال جدید با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها مسئولیت سازمان صدا و سیما را بسیار سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: معاونت‌های پیام سازمان باید همچون سال‌های قبل که درباره رونق و جهش تولید موثر کار کردند با برنامه ریزی دقیق پیگیر رفع موانع تولید و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی کشور باشند.

وی گزارش‌های تحقیقی خبر در سال جهش تولید را تاثیر گذار در سیاست گذاری‌های کلان کشور توصیف کرد و افزود: معاونت سیاسی در همه بخش‌ها باید با چنین طراحی حرکت کند تا بتوانیم موثرتر از سال ۹۹ در کنار جهادگران عرصه تولید کشور باشیم.

علی عسکری با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد: همه مدیران و همکاران سازمان صداوسیما باید با تلاشی مضاعف خود را برای این دو مناسبت مهم آماده کنند تا با توجه به شرایط کرونایی مانند سال گذشته و حتی بهتر از آن مردم از برنامه‌های معنوی رسانه ملی در ماه میهمانی خدا بهره‌مند شوند.

وی افزود: درباره انتخابات امسال هم باید همچون گذشته با اجرای برنامه ریزی‌های صورت گرفته زمینه حضور پرشور و شعور مردم را فراهم کنیم و این وظیفه‌ای سنگین برای همه ما محسوب می‌شود که باید با دقت و بی طرفی آن را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج