۱۱۰۳۸۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

آغاز اصلاح اطلاعات یارانه ای خانوارها

آنطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده آنگروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در سامانه رفاهی را دارند باید از امروز چهارشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) به دفاتر پلیس +۱۰ بروند و گروهی که می خواهند سرپرست خانوار خود را تغییر دهند باید ابتدا به فرمانداری مراجعه کنند و سپس به دفاتر پلیس + ۱۰ بروند.

خبرگزاری تسنیم: آنطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده آنگروه از خانوارهایی که قصد اصلاح اطلاعات اقتصادی خود در سامانه رفاهی را دارند باید از امروز چهارشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) به دفاتر پلیس +۱۰ بروند و گروهی که می خواهند سرپرست خانوار خود را تغییر دهند باید ابتدا به فرمانداری مراجعه کنند و سپس به دفاتر پلیس + ۱۰ بروند.

متن اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به شرح ذیل است:

"بدین وسیله به اطلاع کلیه هموطنان عزیزی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها ثبت‌نام نموده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه www.refahi.ir بوده می‌رساند که متقاضیان مربوطه می‌توانند از روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ نسبت به ثبت تغییرات مذبور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که بدلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره... متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی می‌باشند نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام کنند".

در راستای اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، دولت یازدهم با مجوز مجلس تصمیم به تغییر شیوه پرداخت یارانه‌ها نقدی و البته گروه‌های یارانه بگیر، گرفت. برهمین اساس ثبت نام دریافت یارانه نقدی سال ۹۳ از سرپرستان خانوار بر اساس رقم سمت راست کد ملی این افراد از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۲۹ فروردین ادامه داشت؛ البته دولت روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه را برای کسانی اختصاص داد که در برنامه زمان بندی امکان ثبت نام را پیدا نکرده بودند.

در طول دوره ثبت نام یکی از سوالات اساسی مردم این بود که چگونه اطلاعات خانواری خود را که پیش از این در سایت رفاهی ثبت کرده بودند اصلاح کنند چراکه بسیاری از مردم تغییرات حیاتی از جمله ازدواج، طلاق، تولد و فوت را در این سایت اعمال نکرده بودند.

همچنین در همین مدت افرادی که به تازگی ازدواج کرده بودند قصد جدا کردن یارانه خود از خانواده‌هایشان را داشتند ولی بخاطر اینکه اطلاعات سایت رفاهی طبق اعلام مسئولان مربوط به ۲۰ اسفند ماه سال ۹۲ بوده است امکان ثبت نام جدا برای این افراد در دور جدید پرداخت یارانه نقدی وجود نداشت.

از همین رو مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مردم تاکید کردند که بعد از پایان دوره ثبت نام و در اردیبهشت ماه، امکان اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه رفاهی فراهم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس کسانی که از ثبت نام جا موندن و تعداد افراد خانوار کم شده چی؟

    • لالهl

      سلام من بجای دو نفر یک نفر ثبت نام شدم به پلیس+10 که مراجعه کردم میگویند فعلا انجام نمیشود حالا چکار کنم؟

    • افشار

      امروز به چند تا دفتر سر زدم جای سوزن انداختن نبود، همه هم الکی دور خودشون میچرخیدن، هیچکی هم جوابگو نبود یکی میگفت امروز فقط اونایی که تازه ازدواج کردن رو پذیرش میکنیم و تولد فرزند رو ثبت نمیکنیم ، اینم از اطلاع رسانی های خوب این سازمان. درشو ببندید خلاص

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج