۱۱۰۳۹۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جاده‌های منتهی به مازندران همچنان دو طرفه است

سرهنگ قدمی با اشاره به فعال شدن دوربین‌های محور‌های شمالی گفت: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتخاب: سرهنگ قدمی با اشاره به فعال شدن دوربین های محورهای شمالی گفت: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری و محور‌های ساحلی پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی با اشاره به موج دوم سفر‌های نوروزی به استان افزود: مسافران زمان برگشت را مدیریت کنند، زیرا راه‌های استان گنجایش تمام خودرو‌ها را در یک روز ندارد.

او گفت: پایان هفته هیچگونه یکطرفه شدن جاده‌ها را در مازندران نخواهیم داشت ، بنابراین ضرورت دارد مسافران با مدیریت زمان، هرچه سریعتر به شهرهایشان برگردند تا گرفتار ترافیک پایان تعطیلات نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: محدودیت‌های شبانه همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

سرهنگ قدمی با اشاره به فعال شدن دوربین های محورهای شمالی گفت: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج