۱۱۰۳۹۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

احتمال استعفا یا برکناری زیدان در پایان فصل دور از ذهن نیست و در رئال مادرید از حالا به فکر جانشین او هستند.

ورزش سه: به نقل از آاس، ماندنی شدن زین الدین زیدان در رئال البته که نشانه خوبی برای این باشگاه خواهد بود چرا که به منزله موفقیت تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ است؛ در واقع رئال یا قهرمان چمپیونزلیگ شده یا لالیگا و شاید هر دو.

این احتمال نیز وجود دارد که باشگاه به دلیل کسب نتایج نامطلوب، حکم به برکناری زیدان در پایان فصل بدهد و شاید سرمربی فرانسوی مثل سه سال پیش به یک باره استعفا کند.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

هنوز بیش از دو ماه دیگر به پایان فصل مانده ولی سران رئال هر احتمالی را در نظر گرفته اند. برکناری یا استعفای زیدان یعنی باشگاه باید یک جانشین مطمئن و خوب را انتخاب کند و در حال حاضر دو گزینه روی میز قرار دارد: یوآخیم لوو و رائول گونزالس.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

ژانویه ۲۰۱۶ وقتی رئال با رافا بنیتس نتایج نامطلوبی گرفته بود، فلورنتینو پرز رئیس رئال، دست به ریسک بزرگی زد و زین الدین زیدان را جانشین بنیتس کرد. رئال با زیدان تنها پس از ۴ ماه فاتح لیگ قهرمانان شد و در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز این عنوان را تکرار کرد.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

ریسکی که جواب داد ولی پس از استعفای غیرمنتظره زیدان سه روز به شروع جام جهانی 2018، تصمیم پرز مبنی بر انتخاب جولن لوپتگی منجر به افت فاحش رئال شد. لوپتگی نتوانست با رئال نتایج خوبی کسب کند و خیلی زود جای خود را به سانتی سولاری داد. نتایج اسف بار رئال در فصل 19-2018 سبب شد تا پرز بار دیگر با زیدان وارد مذاکره شده و او را برای بازگشت متقاعد کرد.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

این بار اما استعفا با برکناری زیدان بعید است با بازگشت دوباره او همراه شود و پرز این را به خوبی می داند و به همین دلیل برای جانشینی او باید دست به یک انتخاب منطقی بزند.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در پایان یورو 2021 از سمت خود کنار خواهد رفت. سه سال پیش او در جریان یک مصاحبه گفت که دوست دارد پس از جدایی از تیم ملی، هدایت یک باشگاه خارجی را برعهده بگیرد و به صورت ضمنی اعتراف کرد که رویای او نشستن روی نیمکت رئال مادرید است.

پس از یورو 2021 او مشکلی برای پذیرش هدایت رئال نخواهد داشت ولی رقیبی جدی به نام رائول گونزالس دارد.

عالیجناب لوو یا رائول؛ یکی جانشین زیدان می‌شود

رائول اسطوره رئال و دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه پس از کریس رونالدو است. او سال گذشته توانست تیم زیر ۱۹ ساله های رئال را قهرمان اروپا کند و اکنون به عنوان مربی تیم دوم باشگاه(کاستیا) توانسته این تیم را به پلی آف صعود به دسته دوم اسپانیا برساند.

در مورد او می گویند که مربی بسیار تاکتیکی تر نسبت به زیدان است و آمار او در کاستیا نیز بهتر از آمار زیدان در مقطع حضور او در این تیم است.

بدون شک رئالی ها دوست دارند زیدان همچنان به کار خود ادامه دهد اما در صورت جدایی او باید دید کفه ترازو به سمت کدام مربی سنگین تر خواهد بود؛ لوو یا رائول؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج