جاباما
۱۱۰۴۱۵۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

برگزاری ختم چندین هزار نفری در شوش!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری امروز در شوش گفت: هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود.

ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزاری مراسم ختم چندین هزار نفری امروز در شوش گفت: هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تصاویر مراسمی با حضور چند هزار نفر در شهرستان شوش را دیدم و تاسف خوردم که چگونه تلاش و زحمات همکاران ما در نظام سلامت و سایر ارگان‌ها برای مهار موج کرونا در حال تلف شدن است.

وی با بیان اینکه هر چه تلاش می‌کنیم، در تجمعات بر باد می‌رود، افزود: هزاران نفر بدون هیچ پروتکلی دور هم جمع شده‌اند و در روزهای آینده قطعا شمار زیادی از آن‌ها و حتی افرادی که در تجمع نبوده‌اند به علت سرایت ویروس به آن‌ها، کارشان به مراکز درمانی کشیده خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان خوزستان بیش از دو ماه در حال مقاومت در برابر کرونای جهش‌یافته هستند و خسته و فرسوده شده‌اند اما در این تجمعات زحمات‌شان تلف می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌های مسئول و فرمانداری‌ها نظارت بیشتری بر عدم برگزاری این مراسم‌ها داشته باشند تا جان‌های بیشتری گرفته نشود. فکری به حال مراسم‌ها و تجمعات نشود کرونا در خوزستان جمع نخواهد شد.

امروز (۱۲ فروردین‌ماه) تصاویر و فیلم‌هایی از برگزاری یک مراسم ختم با حضور چندین هزار نفر در یکی از روستاهای شوش منتشر شده است که شرکت‌کنندگان بدون رعایت پروتکل‌ها و به صورت انبوه حضور داشته‌اند.

برگزاری ختم چندین هزار نفری در شوش!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج