۱۱۰۴۵۷۹
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

کار انتخاباتی سعید محمد به پایان رسید

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مصاحبه آقای سردار جوانی به موضوع کاندیداتوری آقای سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری خاتمه داد و فکر کنم خود آقای سعید محمد هم به این شکل دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نشود، چون ذهنیت‌ها نسبت به او منفی شد.

نامه‌نیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مصاحبه آقای سردار جوانی به موضوع کاندیداتوری آقای سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری خاتمه داد و فکر کنم خود آقای سعید محمد هم به این شکل دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نشود چون ذهنیت ها نسبت به او منفی شد.

چندی بود که نام سعید محمد به عنوان یکی از کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری در بین عامه مردم جا افتاده بود و حامیانش تلاش داشتند او را مصداق «رئیس جمهور جوان انقلابی» معرفی کنند اما چند در نیمه دوم اسفندماه خبر کنار رفتن او از قرارگاه خاتم الانبیا خبرساز شد، گرچه او این تغییر را استعفا برای ورود به عرصه انتخابات بیان کرد اما برخی معتقدند بودند «این برکناری بود و نه استعفا». حالا صحبت های اخیر سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران به دیدگاه دوم رسمیت بخشید، او گفت «منفک کردن سعید محمد از قرارگاه خاتم به دلیل تخلف از سوی وی بود».

محمدعلی پورمختار درباره آینده انتخاباتی سعید محمد گفت: آقای سردار جوانی موضع رسمی سپاه را درباره انتخابات ریاست جمهوری بیان و اعلام کرد «سپاه از کسی حمایت نمی کند»، این درباره آقای سعید محمد و سایر نامزدها صدق می کند. البته موضوعی است که همواره وجود داشته است.

وی افزود: مصاحبه آقای سردار جوانی به موضوع کاندیداتوری آقای سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری خاتمه داد و فکر کنم خود آقای سعید محمد هم به این شکل دیگر کاندیدای ریاست جمهوری نشود چون ذهنیت ها نسبت به او منفی شد. البته آقای ترقی نیز قبل از تعطیلات نوروز اشاره ای به همین مباحث کرد اما چون آقای ترقی مقام رسمی نبود، خود آقای محمد صحبت های آقای ترقی را تکذیب کرد، بعد هم آقای ترقی عذرخواهی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: الان یک مقام رسمی سپاه از تخلفی صبحت کرد که موجب برکناری آقای سعید محمد از قرارگاه خاتم الانبیا شده است. امکان دارد این تخلف عدم اطاعت از فرماندهی باشد یا سایر موارد که ما نمی دانیم. حالا فارغ از آنکه اصل این تخلف چه باشد، می توان گفت کسانی که علاقه داشتند آقای سعید محمد به صحنه انتخابات ریاست جمهوری بیاید و کاندیدا شود تا او را مورد حمایت قرار دهند، حالا دچار تردید شده اند.

وی درباره امکان انتقال بدنه اجتماعی سعید محمد به کاندیدای دیگر اظهار کرد: البته اشخاص ظرفیت بالفعلی دارند، این می تواند موثر واقع شود، در واقع به مقداری که مردم به او اعتقاد دارند قطعا می تواند آنها در حمایت از کاندیدای خاصی بسیج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار خودتونو کردید ؟

    • بدون نام

      چون واکنش مردم منفی بود گفتن رای نمیدیم ترسیدین بیاد

    • بدون نام

      تخلفش وقتی در سپاه بود تبلیغ انتخاباتی داشته نه چیز دیگه

    • بدون نام

      از سپاه کسی نباید به کار زلر انتخاباتی بیاید وحرف امام را باید گوش کنند و کاندید نشوند

    • حمید

      آقای جوانی هم در بیان مطالب در حد افراط جوانی کرده

    • بدون نام

      سلام سپاه از کسی حمایت کند یا نکند برای مردم فرقی ندارد

    • بدون نام

      به نظرم برادران زحمتکش و خوب پاسدار قاطی سیاست نشن براشون بهتره مردم ازشون زده میشن ، علما وارد سیاست شدند صدای همه در اومده و موجب نارضایتی مردمند . اشک همه رو در آوردید متاسفانه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج