جاباما
۱۱۰۴۸۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دومین شوک؛ باروز هم المپیک را از دست داد!

رقابت‌های انتخابی کشتی گیران آمریکایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شد و در پایان یک ستاره دیگر هم المپیک را از دست داد.

ورزش سه: رقابت های انتخابی کشتی گیران آمریکایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شد و در پایان یک ستاره دیگر هم المپیک را از دست داد.

در مهمترین کشتی های برگزار شده کایل داک که دو مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم را در کارنامه دارد با تغییر وزن مقابل جردن باروز دارنده مدال های طلای المپیک و جهان قرار گرفت و در دو کشتی با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ از سد حریفش گذشت و دوبنده تیم آمریکا را برای حضور در المپیک کسب کرد.

روز قبل نیز از اتفاقات مهم این مسابقات نرسیدن جی دن کاکس قهرمان جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم به مراسم وزن کشی بود. این کشتی گیر قرار بود در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک قرار گیرد.

بدین ترتیب دو ستاره کشتی آمریکا یعنی جردن باروز و جی دن کاکس که از شانس بالایی برای کسب مدال در المپیک برخوردار بودند، قربانی مسابقات انتخابی شدند.

دومین شوک؛ باروز هم المپیک را از دست داد!

در پایان رقابت های انتخابی در کشتی آزاد توماس گیلمان، کایل داک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و گیبل استیوسون به ترتیب در اوزان 57، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک 2021 توکیو شدند و جردن اولیور نیز در وزن 65 کیلوگرم عنوان نخست را از آن خود کرد و در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی (سطح جهانی) در صوفیه بلغارستان، می تواند راهی المپیک توکیو شود.

در کشتی فرنگی نیز الدار حافظ اف، الخاندرو سانچو، استفانوویچ و گانگلو هانکوک به ترتیب در اوزان 60، 67، 87 و 97 کیلوگرم عضو تیم کشتی آمریکا در المپیک 2021 توکیو شدند. در وزن 77 و 130 کیلوگرم نیز پروتر وینس و آدام کون عنوان نخست را از آن خود کردند و در صورت کسب سهمیه در رقابت های گزینشی (سطح جهانی) در صوفیه بلغارستان، راهی المپیک توکیو خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج