۱۱۰۴۸۸۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
۲۶ نظر
۵۰۱۳
پ

آخرین جزئیات مرگ «آزاده نامداری»

آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست.

همشهری: آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست. پس از آن درخصوص اموالش تعیین تکلیف کرده بود که شبیه به وصیت‌نامه بود.
آخرین جزئیات مرگ «آزاده نامداری»
در بین همه حوادثی که در نوروز امسال در پایتخت رخ داد، مرگ دردناک آزاده نامداری، مجری سابق صدا ‌و ‌سیما افکار عمومی را به‌شدت تحت‌الشعاع قرار داد؛ حادثه‌ای که مردم زیادی را در شوک فرو برد و با حواشی زیادی همراه شد.
این گزارش آخرین جزئیات از ماجرای مرگ این مجری معروف و مرور جنایاتی است که در تعطیلات نوروز امسال رخ داد.
محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران درخصوص جزئیات این حادثه می‌گوید: ساعت ۱۹:۳۰ هفتم فروردین‌ماه بود که گزارش مرگ آزاده نامداری اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع شخصا به همراه قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل و اکیپ تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه که آپارتمانی در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان شهرک غرب بود، حاضر شدیم. جسد با لباس راحتی و خانگی بود و نکته‌ای که حائز اهمیت بود، این بود که خانه خانم مجری کاملا تمیز و مرتب بود.
وقتی ما در صحنه حاضر شدیم، پدر متوفی هم حضور داشت. آنها از مرگ دخترشان به‌شدت شوکه و متاثر بودند. با انجام تحقیقاتی که از مادر متوفی انجام دادیم، وی گفت که تصور می‌کرده دخترش با داماد و نوه‌شان به سفر رفته باشند، چراکه همسر خانم نامداری برای دیدن مادربزرگش راهی شمال شده بود.
این درحالی بود که همسر خانم نامداری که همراه دخترشان در سفر بود نیز تصور می‌کرد که او در منزل پدر و مادرش است. به همین دلیل تماسی بین آنها رد و بدل نشده بود به جز چند پیامک که شوهر وی از او خواسته به خانواده‌اش اطلاع بدهد که همراهشان به سفر نرفته است.
شهریاری درخصوص زمان مرگ خانم مجری می‌گوید: پزشکی قانونی زمان مرگ متوفی را بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت قبل از پیداشدن جسدش تخمین زد و این درحالی بود که هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی بدن وی دیده نمی‌شد.
از سوی دیگر وی بعد از رفتن همسر و دختر خردسالش به سفر، در خانه تنها بوده و بررسی‌ها حکایت از این داشت که در این مدت هیچ‌کس وارد آپارتمان آنها نشده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه می‌دهد: با انجام تحقیقات بیشتر دست‌نوشته‌ای از خانم نامداری کشف شد که خطاب به دختر خردسالش نوشته شده بود. وی در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. البته در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست.
پس از آن درخصوص اموالش تعیین تکلیف کرده بود که شبیه به وصیت‌نامه بود. پیداشدن این دفتر فرضیه خودکشی را قوت بخشید. چراکه متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از معاینه اولیه جسد اعلام کردند که احتمالا وی به‌دلیل مسمومیت دارویی جان باخته است. با این حال، جسد برای انجام آزمایشات سم‌شناسی و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که خانم نامداری قرص‌های ضدافسردگی و اعصاب و روان مصرف می‌کرده است که روز حادثه بخشی از این داروها در خانه وی کشف شد. حتی نسخه پزشکی نیز پیدا و این فرضیه مطرح شد که خانم نامداری عمدا اقدام به مصرف بیش از حد داروها کرده است. شهریاری درخصوص شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی نیز می‌گوید: من و همکارانم و ماموران، از ساعت۲۰ که به محل حادثه رسیدیم تا ساعت یک بامداد یعنی حدود ۵ ساعت به‌صورت دقیق صحنه جرم را بررسی کردیم. هیچ نشانه‌ای از جنایت یا اینکه متوفی باردار بوده یا اینکه تهدید می‌شده وجود نداشت.
حتی با انجام کالبدشکافی نیز موضوع بارداری خانم نامداری منتفی شد. وی درباره شایعات مطرح‌شده درباره اختلاف خانوادگی متوفی نیز می‌گوید: پدر و مادر خانم نامداری روابط متوفی و شوهرش را خوب توصیف کردند و گفتند که آنها هیچ اختلافی با هم نداشتند و زندگی آرامی داشتند.
ضمن اینکه بررسی آخرین پیامک‌های رد و بدل شده بین متوفی و شوهرش نیز نشان می‌دهد که آنها هرچند اختلافات کوچک و معمولی داشته‌اند اما در آخرین روزها رابطه صمیمانه‌ای داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه یه آدم عادی هم زنش اینجوری مرموز میمرد همینطوری برخورد میکردن یا الان شوهر بدبخت باید تو زندان میبود ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا به هر دلیلی مرده خودکشی کرده یا به گفته داییش ایست قلبی کرده الان دیگه زنده نیست فرقی به حالش نمیکنه که مشخص بشه چه جوری از دنیا رفته خدا بیامرز بگید رد شید شوهرش هم پدر یه بچه است از مادر که محروم شد از پدر دیگه نذارید محروم شه از شوهرش راضی بود

    • بدون نام

      یعنی مایکل جکسون که مرد اینهمه خبر ازش پخش نکردند هاااا خخخخخخخ
      با شما هم هستم البته

      پاسخ ها

      • ندا

        بابا ترا خدادیگه ول کنید از بدبختی های مردم بگید از گرانی وکمبودها بگید اون هم. یک ادمی بود مثل بقیه،

    • ایرانی کاربر قدیمی

      کم بخور همیشه بخور . ملت ایران اکثرشون دارو افسردگی میخورن ولی به زبون نمیارن . خدا بیامرز زد به سیم آخر .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی میخوایم یاد بگیریم قضاوت نکنیم. پیدا شدن دست نوشته برای فرزند که نشد دلیل

    • بدون نام

      فاتحه ای بخوانید بس است

    • بدون نام

      پس میگفتن که کاغذ درخواست مهریه تو خونش پیدا کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته این و چرا شایعه درست میکنید مرگش مرموز بود اما حرفی از اینایی که شما میگید نبود

    • شهر بی ستاره.

      در کل هیچی معلوم نیست

    • پروانه پرپر

      خدا بیامرزدش

    • بدون نام

      از وضعیت اسفناک مردم وکشور متاسفانه اکثر مردم دچار افسردگی وسرخوردگی شدن ومسئولان فاسد نظام هم عین خیالشان نیست ننگ بر مسئولان فاسد واختلاس گر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • مستاجر

    • حرف حق

      چرا اینقدر حاشیه میرن و دقیق علت مرگ رو نمیگن، با این اگر و اما و شایدها بیشتر مردم رو به شک میندازن

      پاسخ ها

      • ماوشما

        آخه مرگ ایشان چه ربطی به مردم دارد؟ شدیم قاضی القضات یافضول این وآن.

    • طاهری

      اگه منم به جای بودم با این همه توهین که روزانه تو واقعیت و مجازی بهم میشد پام که بیرون میرسید مردم بهم توهین میکردن خودکشی میکردم واقعا متاسفم حیف شد جوون بود تاوان گناهش اینقدر زیاد نبود که بخواد بمیره و دخترش تو یتیمی و حرفایی که از مادرش میشنوه بزرگ بشه میدونم گندم تو هم از نیش مردم در امان نخواهی بود اونا با کاراشون گوگوش فراری دادن بعد الان ترانه هاش گوش میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میخواست به این دلیل خودکشی کنه که همون سالها خودکشی میکرد

    • زینب

      مشکلات زیاده اما ادم توکلش به خداباشه ومقداری ایمان داشته باشه سمت خودکشی نمیره.خدارحمتش کنه.

      پاسخ ها

      • ماوشما

        وقتیکه زورت به کسی نرسد به خودت که میرسد.

    • حمید مشهدی

      حالمون بهم خورد بسه دیگه. روزی این همه آدم بخاطر کرونا دارن میمیرن چرا برای نبود واکسن حرف نمی‌زنین؟ چرا از مشکلات گرونی و کمبود نمیگین؟ چرا از قرارداد با چین حرف نمیزنین؟ روحش شاد ولی اینم شد ابزار سواستفاده یک مشت بیشرف، اینم شد خاشقچی دوم.

    • محسن

      میگن رابطه اش با همسرش خوب بوده ولی نمیگن چطور 48ساعت پیش از کشف جسد فوت کرده ولی همسرش فکر کرده خونه پدر و مادرشه، یعنی حداقل 48ساعتذاز همسرش اطلاع نداشته، انوقت میگن رابطه اش با همسرش خوب بود.

      پاسخ ها

      • ماوشما

        مگرشماهمسرت راروی سرت می گذاری و حلواحلوا می کنی؟

    • بدون نام

      بررسی آخرین پیامکهای رد و بدل شده بین متوفی و شوهرش نیز نشان میدهد که آنها هرچند اختلافات کوچک و معمولی داشتند اما در آخرین روزها رابطه صمیمانه داشتند!

      یک دنیا حرف پشت همین چند کلمه است

      پاسخ ها

      • ...

        راحت شده از این دنیای هزار چهره

    • بدون نام

      همسرشون فکر میکردن که مرحومه پیش پدر و مادرشون هستند بعد پیام دادن که به خانوادت اطلاع بده که همراه ما نیامدی!!!!
      از ساعت ۲۰ تا یک بامداد در صحنه جرم بودن؟؟؟به قول خودشون جنایتی اتفاق نیفتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج