۱۱۰۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۵۸
۱ نظر
۵۰۵۸
پ

محمدحسین دهقانی، اولین پلیس شهید ۱۴۰۰

پیکر محمدحسین دهقانی، پلیس افتخاری فرماندهی انتظامی فارس که در مسیر انجام وظیفه مصدوم و به فیض شهادت نائل شد، صبح دوشنبه ۱۶ فروردین تشییع می‌شود.

ایسنا: پیکر محمدحسین دهقانی، پلیس افتخاری فرماندهی انتظامی فارس که در مسیر انجام وظیفه مصدوم و به فیض شهادت نائل شد، صبح دوشنبه ۱۶ فروردین تشییع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید محمدحسین دهقانی، که در حین انجام وظیفه و براثر تصادف به فیض عظیم شهادت نائل آمد، گفت: پیکر مطهر این شهید، فردا دوشنبه ۱۶ فروردین تشییع خواهد شد.

محمدحسین دهقانی، اولین پلیس شهید ۱۴۰۰

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی شامگاه یکشنبه ۱۵ فروردین به خبرنگاران گفت: روز دوازدهم فروردین ماموران انتظامی کلانتری «۱۸ ولیعصر» شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان شهید «رادفر» به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با این مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعا متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه «محمدحسین دهقانی» ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت توقیف شده به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان می شوند، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار امروز ۱۵ فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا شد.

حبیبی با بیان اینکه این اولین شهید ناجا در سال 1400 است، گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت های متعدد به چشم می خورد، خاطر نشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شاد و قرین رحمت الهی خدا به خانواده اش صبر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج