جاباما
۱۱۰۵۰۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انصاری‌فرد گل ملی را به یونان برد!

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در شب باخت تیمش برابر المپیاکوس موفق به گلزنی شد.

ورزش سه: مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن در شب باخت تیمش برابر المپیاکوس موفق به گلزنی شد.

در آخرین بازی هفته بیست و هشتم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که کریم انصاری‌فرد را برخلاف ۹ دیدار قبل و بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران از ابتدا در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم اسپیروس لوئیس به مصاف المپیاکوس صدرنشین رفت.

المپیاکوس در نیمه اول فوق‌العاده ظاهر شد و توانست ۴ گل به ثمر رساند تا کار آ. ا. ک آتن که یک گل آفساید در دقیقه ۱۹ به ثمر رسانده بود را تمام کند و برتری‌اش تقریبا قطعی شود.

انصاری‌فرد گل ملی را به یونان برد!

کریم انصاری‌فرد که بهترین گلزن این فصل آ. ا. ک آتن است و پنج روز قبل هم در مسابقه دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه حضور تعویضی در زمین داشت و یک گل تماشایی به ثمر رسانده بود، از ابتدای نیمه دوم دیدار امشب برابر المپیاکوس به میدان رفت تا فرصت درخشش در بازی با تیم سابق خود را به دست بیاورد.

آ. ا. ک در دقیقه ۴۹ برای دومین بار در این بازی یک گل زد که پس از بازبینی ویدئویی داور مردود اعلام شد، اما المپیاکوس در ادامه روند خوب خود توانست یک گل دیگر در دقیقه ۷۴ بزند و پنج بر صفر در زمین زرد و مشکی پوشان آتن پیش بیفتد.

در شرایطی که مسابقه با برتری ۵ بر صفر المپیاکوس رو به پایان بود، آ. ا. ک آتن در دقیقه ۸۸ روی حرکت در عرض و سریع کریم انصاری‌فرد و اشتباهی که مدافع حریف در دفع توپ انجام داد، صاحب موقعیت شد که این مهاجم ایرانی در حالت درازکش با ضربه پای چپ دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند.

البته گل انصاری‌فرد نیز نزدیک بود مثل دو گل دیگر تیمش در این مسابقه مردود شود که داور پس از اعلام VAR و بازبینی صحنه، مهاجم ایرانی را یک قدم از مدافع المپیاکوس عقب‌تر تشخیص داد و تصمیم به تایید گل گرفت.

انصاری‌فرد گل ملی را به یونان برد!

یاران انصاری‌فرد پس از این گل نتوانستند دروازه المپیاکوس را باز کنند تا در این مسابقه خانگی متحمل شکست سنگین ۵ بر یک شوند و با ۴۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان بمانند.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن با گلزنی در دیدار امشب برابر المپیاکوس تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۱ رساند تا پس از یوسف العربی ۲۰ گله، به تنهایی در رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان بایستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج