جاباما
۱۱۰۵۰۸۸
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

دوئل مرگبار بر سَر رفاقت با یک دختر

دعوای ۲ پسر جوان بر سر دوستی با یک دختر، پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.

همشهری: دعوای ۲ پسر جوان بر سر دوستی با یک دختر، پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.

بامداد ۱۳فروردین امسال گزارش قتل پسری ۲۵ساله به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه، معلوم شد که مقتول ساعتی قبل مقابل یک آرایشگاه مردانه در جنوب تهران با افرادی درگیر و با ضربات قمه زخمی شده بود. اگرچه او فورا به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود، اما شدت جراحت و خونریزی به حدی بود که وی جانش را از دست داده بود.

تیم جنایی برای مشخص شدن حقایق ماجرا به تحقیق از صاحب آرایشگاهی پرداخت که درگیری مرگبار مقابل آنجا رخ داده بود.

وی گفت: شب حادثه مقتول به همراه دوستش وارد مغازه‌ام شدند تا موهایشان را کوتاه کنم. روی صندلی نشسته بودند و صحبت می‌کردند که ناگهان پسری کم سن و سال(قاتل) وارد مغازه شد. او یک راست به سراغ مقتول رفت و فحاشی کرد. وقتی جر و بحث شان شروع شد از آنها خواستم از مغازه‌ام بیرون بروند. آنجا محل کسب‌وکارم بود و گفتم اگر می‌خواهید دعوا کنید بهتر است به خیابان بروید. وی ادامه داد: مقتول به همراه پسر کم سن و سال از مغازه خارج شد و مقابل آرایشگاه درگیر شدند. همزمان دوستان قاتل نیز به آنها پیوستند که بعد متوجه شدم مقتول زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

زهرچشم

ماموران با انجام تحقیقات بیشتر، هویت عامل جنایت که پسری ۱۸ساله بود را شناسایی کردند اما او همزمان با وقوع جنایت فراری شده بود. پلیس اما ۲ نفر از دوستان متهم را که در درگیری مرگبار حضور داشتند دستگیر کردند. آنها که حدودا ۱۷ساله هستند جزئیات درگیری مرگبار را شرح دادند.

یکی از آنها به بازپرس پرونده گفت: وحید(عامل جنایت) از دوستان ما بود. او از مدتی قبل عاشق دختری به نام ریحانه شده بود. اما می‌گفت که پسر دیگری هم عاشق ریحانه شده و می‌خواهد از رقیب عشقی‌اش زهر چشم بگیرد. وی ادامه داد: وحید روز حادثه به سراغ من و ۲ نفر دیگر از دوستانمان آمد و خواست همراه او برای دعوا برویم. می‌گفت هدفش فقط ترساندن مقتول است تا بی‌خیال ریحانه شود و او را کنار بگذارد. ما هم به‌خاطر رفاقت همراه وحید مقابل آرایشگاه مردانه رفتیم.

وی ادامه داد: وحید وارد آرایشگاه شد و ثانیه‌هایی بعد دیدیم که با مرد جوانی از آرایشگاه بیرون آمدند. مرد جوان ظاهرا از داخل آرایشگاه یک چاقوی میوه خوری برداشته بود که با آن ضربه‌ای به بازوی وحید زد. وحید هم که به شدت عصبانی شده بود با قمه ضرباتی به رقیب عشقی‌اش زد. ما هم در حمایت از وحید با چاقو ضرباتی به مقتول زدیم، اما ضربه اصلی را وحید با قمه به مقتول زد. این دو متهم با قرار قانونی بازداشت شدند و تحقیقات برای بازداشت عامل اصلی جنایت که فراری شده از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه رمانتیک

      پاسخ ها

      • آرش

        جوان های سوسول خام که مغزشون بوی قرمه سبزی می دهد

    • دلربا

      جوون مردم روکشتندبعدتومیگی چه رمانتیک؟؟؟؟؟؟

    • بهار

      این قرن هم تمام شد ولی هنوزبرخی ازما درقرون وسطی زندگی میکنیم کشتن همدیگه به خاطر عشق خب هرکی راکه خودش بخوادبااون ازدواج میکنه دیگه

    • شما خوب

      تو ی روز هزاران دعوا کشت کشتار است...واسه هر نفر ی پلیس لازم نیست..اما برای یکی از دعواها ی مامور باید ب موقع برسه که قتل منجر نشه...شایدم کار امریکاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج