جاباما
۱۱۰۵۱۶۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد وعده آسیا داد

​​​​​​​فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پیکان به هواداران استقلال امیدواری داد که در لیگ قهرمانان آسیا تیم متفاوتی را ببینند.

خبرورزشی: ​​​​​​​فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پیکان به هواداران استقلال امیدواری داد که در لیگ قهرمانان آسیا تیم متفاوتی را ببینند.

مجیدی به خوبی دید که تیمش مقابل پیکان فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشت و حتی در حد بازی‌های قبل از عید استقلال هم نبود. فرهاد در کنفرانس گفت ما فقط سه موقعیت گل درست کردیم و باید برای لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیشتر کار کنیم.

از وقتی این مربی به جای محمود فکری روی نیمکت داغ استقلال نشسته، رشید مظاهری دروازه‌بان فیکس استقلال بوده که پیش‌بینی می‌شود در آسیا هم خود رشید در تمام بازی‌ها و یا حداقل در ۵ مسابقه از ۶ بازی استقلال در مرحله گروهی فیکس باشد. در دفاع مرکزی زوج ایده‌آل فرهاد همان محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هستند. مجیدی احتمالاً احمد موسوی را به عنوان دفاع راست بازی می‌دهد تا او را یک قدم جلو ببرد. در دفاع چپ فرهاد می‌تواند از بین بابک مرادی، محمد نادری و میلیچ یکی را انتخاب کند و حتی یک نفر را مثل وریا در خط هافبک بازی بدهد. مسعود ریگی هم قطعاً هافبک دفاعی استقلال در تمام مسابقات خواهد بود اما بزرگترین چالش و مشکل مجیدی در خط میانی و کمبود یک هافبک بازیساز است جایی که نه آرش رضاوند در حد و اندازه‌های استقلال به‌خصوص در بازی‌های بزرگ نشان داده و نه فرشید اسماعیلی همان فرشید اسماعیلی آماده چند سال قبل است. در واقع بزرگترین نگرانی مجیدی و هواداران استقلال فقدان یک پلی‌میکر بزرگ است یکی مثل مجتبی جباری که تمام پاس‌هایش بوی گل بدهد و حتی یکی مثل علی کریمی فصل گذشته تا حد زیادی مشکل هافبک طراح در استقلال را حل کرده بود.

در خط حمله خیال مجیدی تا حد زیادی راحت است این درست که دیاباته و قایدی با دروازه‌ها قهر کرده‌اند اما لیگ ‌قهرمانان‌ آسیا می‌تواند محل شکوفایی دوباره آنها باشد. شیخ در آسیا انگیزه‌های بسیار زیادی دارد و مهدی قایدی که قصد لژیونر شدن دارد، قطعاً در آسیا چهره متفاوتی را ارائه خواهد داد. ارسلان ‌مطهری هم در آسیا سابقه گلزنی دارد به جمع اینها باید آرمان رمضانی را هم اضافه کرد که می‌خواهد ثابت کند در استقلال مهاجم دیگری است و با آن آرمان رمضانی پرسپولیس فرق می‌کند.

مهاجمان استقلال مسلماً در آسیا باید بیشتر از لیگ برتر گل بزنند تا تیم‌شان از مرحله گروهی صعود کند گروه استقلال خیلی دشوار نیست و مسلماً این تیم پتانسیل فنی لازم را برای صدرنشینی در این گروه دارد. الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق شاید تیم‌های چندان ضعیفی نباشند اما نه قدرت تیمی استقلال را دارند و نفرات مستعد این تیم را.

نکته آخر اینکه وقت آن رسیده تا استقلال بالاخره در آسیا به یاد سال‌های خیلی قبل حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. فصل گذشته آنها پس از باخت به پاختاکور در همان مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شدند اما امسال مجیدی و شاگردانش حتماً باید بهتر و کم نقص‌تر و جاه طلب‌تر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن ق

      فرهاد پودری بگو وعده یه ناهار بده آسیا پیشکش

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • العین

      منتظر شیشتایی دیگر باشیم خخخخخ

    • علی ی

      لنگیااااا چطورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج