جاباما
۱۱۰۵۱۷۷
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دین‌محمدی: در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند

هافبک اسبق استقلال گفت: خوشبختانه نام استقلال در فوتبال آسیا اعتبار بالایی دارد و برای هر حریفی ایجاد نگرانی می‌کند و بدون تعارف و صادقانه باید عرض کنم در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند.

خبرورزشی: هافبک اسبق استقلال گفت: خوشبختانه نام استقلال در فوتبال آسیا اعتبار بالایی دارد و برای هر حریفی ایجاد نگرانی می‌کند و بدون تعارف و صادقانه باید عرض کنم در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند.

سیروس دین‌محمدی بعد از ترک استقلال پیش از شروع لیگ، در تیم دیگری مشغول به کار نشد و در کنار خداداد عزیزی، فیروز کریمی و رضا شاهرودی یکی از مربیان و داوران اصلی برنامه ستاره‌ساز است که از ابتدای سال از شبکه سوم سیما یک‌بار پخش و دو بار بازپخش می‌شود. هافبک اسبق استقلال و تیم ملی در پاسخ به این سؤال که چرا به جای فعالیت در لیگ برتر در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده، گفت: دوست ندارم درباره آنچه پیش از شروع فصل اتفاق افتاد فعلاً صحبتی انجام بدهم.

بعد از اینکه شرایط برای حضورم در کادر فنی استقلال مهیا نبود تصمیم گرفتم به عنوان دستیار کار نکنم حتی شده در لیگ دسته دوم هم به عنوان سرمربی فعالیت کنم. تجربه کار در تیم‌های بی‌پول را داشته‌ام و بعد از جدایی از استقلال دو، سه پیشنهاد رسید که دیدم این باشگاه‌ها فاقد امکانات و بودجه برای کسب موفقیت هستند بنابراین دلیلی نداشت اعتبار و عمرم را برای کاری بگذارم که خروجی مثبتی نخواهد داشت. تا اینکه دوست بسیار عزیزم آقای خداداد عزیزی به من پیشنهاد کرد در برنامه ستاره‌ساز فعالیت کنم و از حضور در چنین برنامه‌ای که می‌تواند به فوتبال پایه کشور کمک‌های زیادی انجام دهد، خوشحالم.

دین‌محمدی در ادامه گفت: افراد کوچکی در برنامه ستاره‌ساز حضور ندارند. آقای فیروز کریمی از مربیان قدیمی فوتبال کشور هستند که آخرین قهرمانی فوتبال ایران در قاره آسیا توسط ایشان با تیم پاس حاصل شد. خداداد عزیزی نقش پررنگی در تحول و پویایی فوتبال ما به دلیل سهم بالا در صعود تیم ملی به جام جهانی‌ ۹۸ داشته است. آقای شاهرودی از بازیکنان باکیفیت فوتبال ما بوده‌اند دیگر دوستان حاضر در این برنامه نظیر پرویز برومند یا اسماعیل حلالی از بازیکنان ملی ما به شمار می‌روند. ایوب اصغرخانی سال‌ها در فوتبال پایه‌های کشور فعالیت تأثیرگذاری داشته و در بحث فوتبال پایه تخصص دارد. این برنامه جدا از اینکه یک سرگرمی تلویزیونی محسوب می‌شود، به دنبال خدمت به فوتبال کشور است. من خودم بچه شهرستان هستم. خب در آذربایجان تیم‌های زیادی فعالیت دارند اما در بسیاری شهرها تیمی وجود ندارد تا نوجوانان و جوانان بتوانند استعدادشان را بروز دهند و به همین دلیل ما در بحث فوتبال پایه استعدادسوزی کرده و می‌کنیم. برنامه ستاره‌ساز این فرصت را به نوجوانانی که شهرشان فاقد تیم‌ فوتبال و امکانات اولیه است، می‌دهد تا استعدادشان را نشان بدهند. خود من چند سالی در فوتبال پایه کار کردم و بازیکنانی نظیر سیدمجید حسینی، امید نورافکن، عظیم گوگ، رضا آذری، سیدمحسن کریمی، محمدرضا سلیمانی داوری و زارعی که الان جذب گل‌گهر شده‌اند یا بابک مرادی که در راه‌آهن با من بود یا احتمالاً چند اسم دیگری که الان به ذهنم نرسید را تا جایی که در توانم بود پشتیبانی کردم و امیدوارم بتوانم بازیکنان بیشتری را به فوتبال معرفی کنم.

از دین‌محمدی سؤال کردیم این بازیکنان قدرشناس هستند؟ مثلاً به بهانه تبریک سال نو با شما تماس گرفتند؟ این مربی گفت: من همیشه هم در جمع بازیکنان می‌گفتم شما حرف گوش کنید، تلاش کنید پیشرفت کنید بعدش اصلاً ما را فراموش کردید، اشکال ندارد همین که خودمان خوشحال باشیم و پز پیشرفت شما را بدهیم کفایت می‌کند. تعدادی از این بچه‌ها محبت دارند، تعدادی دیگر هم تمرکزشان به کارشان است و برای هر دو گروه از صمیم قلب بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

از داور ستاره‌ساز درخصوص کلیپی که از جر و بحث فیروز کریمی با او و خداداد پخش شد، سؤال کردیم که دین‌محمدی گفت: فوتبال برای اهل فن هم رفاقت است، هم رقابت و کاملاً جدی. ما حتی در بازی‌های دوستانه دنبال بردن بوده‌ایم. در همین برنامه هم یکسری رقابت‌ها وجود دارد و طبیعی است در کار جر و بحث و سوء تفاهم به وجود بیاید. آن صحنه‌ها بخشی از جر و بحثی بود که به خاطر کار به وجود آمد وگرنه ما کوچکترین مشکلی با یکدیگر نداشته و نداریم. آقای کریمی که بزرگ ماست و همواره برایش احترام قائل بوده و هستیم. الان هم در فضای بسیار لذت‌بخش کنار یکدیگر کار می‌کنیم. چشم همین استعدادها به رفتار ماست. هم صمیمیت و رفاقت ما را می‌بینند و هم جدی بودن فوتبال و رقابت. شوخی‌ها و خنده‌های ما هم ثبت می‌شود تا این بچه‌ها در این سن و سال جلوی افراد شناخته شده فوتبال و جلوی دوربین‌های تلویزیونی استرس زیادی نداشته باشند. حرف شوخی هم که شد همین الان ناگهان یاد مهرداد میناوند افتادم واقعاً جای خالی‌اش مدام احساس می‌شود.

دین‌محمدی که با استقلال سابقه قهرمانی در ایران و نایب‌قهرمانی در آسیا را دارد درخصوص شرایط این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: خود فرهاد سابقه خوبی در بازی‌های آسیایی دارد و با تیم العین امارات قهرمان این رقابت‌ها شده است. البته بازی‌های زیادی هم برای استقلال انجام داده و امیدوارم بتواند در مسیر پیش‌رو که مسیر سختی هم هست، موفق باشد. خوشبختانه نام استقلال در فوتبال آسیا اعتبار بالایی دارد و برای هر حریفی ایجاد نگرانی می‌کند و بدون تعارف و صادقانه باید عرض کنم در آسیا از اسم استقلال می‌ترسند اما به نظر من این تیم برای بازی‌های آسیایی باید سبک فوتبالش را تغییر دهد. سبک و سیاق فوتبال تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با آنچه در لیگ داخلی خودشان دارند باید تفاوت‌هایی داشته باشد و به همین دلیل من هم معتقدم کادر فنی استقلال باید با تدابیر تاکتیکی‌شان تیم را با شرایطی بهتری راهی لیگ قهرمانان آسیا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج.زی

      اره همه از عروس اسیا هراس دارن...خخخخخخخ

    • بدون نام

      مخصوصا العین خیلی میترسه، تخصص ما آسیاست :))))))))))))))

    • بدون نام

      اینا واقعا این حرفارو جدی میگن یا برای عوض شدن فضا و روحیه ی ما این حرفارو میزنن!! ازشما میترسن؟!!! اونوقت چرا؟؟؟!!

    • بدون نام

      هامشخصه توآسیاشش تاشش تامیخوره برمیگرده آقای دین محمدی

    • بدون نام

      مخصوصا العین

    • Ali perspolisi

      از اینکه احترام بالای برا اقا سیروس قائلم ...ولی استقلال که تو اسیا 6تایی شد از کدوم اسمش میترسند

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخحح

    • بدون نام

      کیسه توهمی

    • بدون نام

      همه خوشحال می شند ششتایی آسیا می یاد

    • پرسپولیس بزرگ

      مخصوصا العین خیلی میترسه !!

    • بدون نام

      سریوس چی میگه؟ قرصاشو نخورده انگار؟ از کدوم اسم حرف میزنه؟ کیسه خیلی ساله که توی آسیا موشه.

    • بدون نام

      زاررررت

    • ارتش سرخ

      اینو راست میگه من خودم شاهدم در بازی با العین بازی که تموم شد همه فرار کردن میگفتن اینا دیگه کی هستن این همه گل خوردن نکنه بیان مارم بخورن بخاطر همین بود همه ازترس فرار کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا مسعود داره میره و شما برمیگردید به غارتون و لیگ های اروپا رو میبینید.

      • بینام

        مخصوصا پاختاکور آرام باشید انتقام ُمیگیگیریم سخت پشیمان کننده ای کیسه ها

      • حسین احمدی

        نه داداش می ترسن چون شما چهارتا از الهلال خوردین ولی همون فصل که این تیم قهرمان شد تنها به یک تیم باخت که استقلال بود. تیمی که دوبار قهرمان آسیا شده و حداقل اگر تو گروهش حذف هم بشه آخر نمیشه‌. به پاختاکور میبازه ولی با ناداوری حداقل تو خونش میبره نه اینکه تو آزادی مساوی کنه و تو ازبکستان ببازه

      • ابی

        خخ.لایک داری

    • بدون نام

      هخخخخخهههه

    • بدون نام

      این دیگه چی زده فکر کنم حالش بده

    • بدون نام

      جینگ

    • مهدی

      از چی استقلال میترسن ! از قهرمانی های متوالی توو لیگ یا صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان!!... دو قهرمانی توو چهار تیم داشتن اونم هشتاد سال پیش... زمانی که مثلا ناتینگهام فارست تووو اروپا قهرمان میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج