جاباما
۱۱۰۵۱۸۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

تهران در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد، تاکید کرد: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می‌توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد، تاکید کرد: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.

غلامرضا عباس پاشا در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش امارهای کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.

معاون استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست جناب نمکی درد نکنه با این عرضه که دارن از ترس از دست دادن صندلی وزارت جرات حرف زدن نداره

    • بدون نام

      میخواستین جاده هارو ببندین

    • نامداری

      تا عملی بشه همه مردن

    • @

      خدارو شکر دستتون درو نکنه

    • بدون نام

      نتیجه بی کفایتی ها

    • بدون نام

      در نوروز سال ۱۳۹۹ ،طبق ادعای مسُولین بیشترین رعایت دستورالعملهای بهداشتی توسط مردم داشتیم ، طوری که آمار مرگ بیماران کرونایی به زیر ۵۰ نفر در روز رسید ، اما به محض عادی سازی امور کشور کرونا خیز گرفت ، بنابراین میشه نتیجه گرفت که اگر با محدودیتها زنجیره انتقال قابل گسستن بود این اتفاق پارسال می افتاد ، هیچ راهی جز واکسیناسیون یا ایمنی جمعی وجود ندارد . ایجاد محدودیت بدون واکسیناسیون فقط آمار کشته ها را به تعویق می اندازد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج