۱۱۰۵۲۹۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نظری: می‌خواهیم بهترین نتایج را در آسیا کسب کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید تیمش در تلاش است تا بهترین نتایج در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند.

ایسنا: بعد از ظهر امروز (دوشنبه)، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال، با برگزاری نشستی مجازی، پاسخگوی برخی سوالات درباره وضعیت و شرایط باشگاه بود.
او در ابتدا گفت: امیدوارم همه مردم ایران این روز‌های سخت را با آسانی بیشتری بگذرانند. متاسفانه ما سال جدید را با پیک چهارم کرونا شروع کردیم و امیدوارم شاهد این نباشیم که افراد عزیز بیشتری را از دست بدهیم. امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم‌مان از گزند این ویروس در امان باشند و سال جدید سال خوبی برایمان باشد.
وضعیت تمدید قرارداد میلیچ چه می‌شود؟ آیا قرار بر تمدید قرارداد است؟
این داستان، چون خیلی طولانی شده است، حق می‌دهیم که هواداران استقلال نگران این مساله باشد، اما باید عرض کنم ما دو بخش سیاست‌گذاری و اجرا در باشگاه داریم. وقتی مصوب شد میلیچ به ایران برگردد، با این پرسش مواجه شدیم که منابع مالی چگونه تامین شود. پس از این، آقای عبدیان پیش پرداخت قرارداد میلیچ را تامین کردند و باشگاه بستر قرارداد جدید را فراهم کرده است. امیدوارم اقدامات آقای مددی سریع‌تر انجام شود تا قرارداد میلیچ تمدید شود.
چه برنامه‌ای برای آسیا دارید؟ آیا استراتژی باشگاه برای آسیا کسب ستاره سوم است؟
تیمی در سطح استقلال وارد هر رقابتی می‌شود، برای قهرمانی وارد این مسابقات می‌شود. ما نمی‌خواهیم صرفا از مرحله گروهی صعود کنیم. طبیعتا هوادار انتظار دارد، برای قهرمانی وارد یک رقابت شویم. با زحماتی که کادر فنی ما می‌کشد، امیدوارم همه مقدمات را فراهم کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم و در بازی بسیار زیبا نتیجه لازم را کسب کنیم.
آیا از انتقال دوباره صیادمنش ۲۰ درصد از قرارداد جدیدش به استقلال می‌رسد؟
در قراردادی که آقای صیادمنش با باشگاه استقلال داشت، در ترانسفر اول، ۲۰ درصد به باشگاه می‌رسد و در ترانسفر بعدی ۱۷.۵ درصد به باشگاه می‌رسد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا شاهد پیشرفت باشگاه و آقای صیادمنش باشیم. البته به واسطه تحریم‌ها و اینکه نمی‌توانیم پول را وارد ایران کنیم، این پول در یک مرجع مشخص می‌ماند تا اگر در فیفا محکوم شدیم یا در خارج خواستیم هزینه کنیم، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.
یکی از مشکلات تیم‌های ما با تیم‌های عربستانی رویارویی در یک کشور ثالث بود که البته این موضوع قابل هضم بود، اما این بار تیم استقلال باید به عربستان برود و بازی‌های خود را در این کشور برگزار کند. با این موضوع چطور کنار آمدید؟
ما هم جزئی از جامعه جهانی فوتبال هستیم و در مسابقات برون‌مرزی تابع نظرات فیفا و وزرات ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم. ما در این موضوعات تصمیم تعیین‌کننده نمی‌گیریم قرار نیست با تصمیم‌های غیرفوتبالی، باشگاه دچار ضرر شود. ما هم دوست داشتیم شرایط برای ما بهتر می‌شد، اما امیدوارم توان بازیکنان، شرایط بهتری را رقم بزند.
تکلیف محمد دانشگر به کجا رسید، قرار است که باشگاه در موردش تصمیم گیری کند؟ علاوه بر این مشکل ویزای بازیکنان برطرف شد؟
مشکل ویزا برطرف شده است و در مورد آقای دانشگر باید گفت که پرونده ایشان در کمیته انضباطی مطرح شده و رای هم صادر می‌شود. اینکه ایشان بازی خواهد کرد یا خیر بر عهده کادر فنی است و بر اساس رای کمیته انضباطی اتفاقات لازم رخ خواهد داد. امیدوارم در این حوزه، همه شرایط به نفع تیم باشد.
باشگاه استقلال برای بدهی درهمی که در دوران احمد سعادتمند به وجود آمده برنامه‌ای مدنظر خود دارد؟ لطفا درباره جزئیات این بدهی صحبت کنید.
در این مورد، متاسفانه اسنادی در باشگاه موجود نیست و ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی افتاده است و امیدوارم خیلی زود تعیین تکلیف شود. البته گفته شده بنده آن قرارداد را امضا کردم که من این مساله را تکذیب می‌کنم. هیات مدیره طبق قانون تجارت درباره قرارداد‌ها می‌تواند ورود کند. در این موضوع ما تاییدی نداشتیم و باتوجه به اینکه قرارداد توسط مدیرعامل وقت به اجرا رسیده است، به نظر می‌رسد از لحاظ قانونی وجاحت لازم را ندارد و بخش حقوقی باشگاه در تلاش است تا منافع باشگاه تامین شود.
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و با تغییر دولت و همچنین استحاله قطعی در وزارت ورزش و رفتن آقای مسعود سلطانی‌فر، حامی و انتخاب کننده اعضای کنونی هیات مدیره استقلال- هیات مدیره‌ای که به ویژه نفر اصلی آن آقای سعادتمند عملکرد قابل دفاعی ندارد - و ضمنا با در نظر گرفتن این موضوع که ثبات مدیریت در ورزش ایران معنایی ندارد، مدیران فعلی باشگاه استقلال تا چه اندازه امیدوارند که عمر کاری شان در این مجموعه بیش سه یا چهار ماه دیگر دوام داشته باشد و برای این مقطع کوتاه چه طرح و برنامه‌ای دارند؟
بخشی از پاسخ را خود ایشان در پرسش مطرح کردند، اما ما نمی‌دانیم تا چه مدت در باشگاه استقلال مسئولیت خواهیم داشت، اما فارغ از این مساله، برنامه‌هایی را از سال گذشته آغاز کردیم که همگامی خوبی بین کادر مدیریت وجود داشته است و تا هر زمانی که در باشگاه استقلال باشیم، همه توان خود را به خرج می‌دهیم تا برنامه‌های خود را به اجرا بگذاریم. شرایط مدیریتی باشگاه تقریبا خوب است و با هماهنگی‌های انجام شده، امیدوارم شرایط خوبی را در باشگاه رقم بزنیم.
موضوع تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است یکی از دغدغه‌های هواداران به شمار می‌رود. با توجه به وعده‌ای که در آخرین نشست خبری سال ۹۹ داده اید، آیا اقدام عملیاتی در این خصوص صورت گرفته یا خیر؟
آن چیزی که الان خیلی مهم است، این است که بدانیم کدام بازیکنان برای فصل آینده مد نظر تیم هستند. البته آقای مجیدی صحبت‌های لازم در این مورد انجام دادند و بر این اساس مذاکراتی انجام شده است و آقای مددی و آقای عبدیان مذاکرات لازم را انجام دادند. امیدوارم این مسیر با دقت و باسرعت بیشتری انجام شود و به نظر می‌رسد توافقات در حال نهایی شدن است و امیدوارم بعد از توافق با بازیکنان مد نظر تیم، امور اجرایی لازم را برای تمدید قرارداد انجام شود.
درخصوص ماجرای عدم جذب قاسمی‌نژاد یک بار برای همیشه ماجرای واقعی را شرح می‌دهید تا مشخص شود کارشکنی چه کسانی مانع این انتقال شد؟
ما در انتقال قاسمی‌نژاد با باشگاه پدیده روبه‌رو بودیم و تلاش شد که این بازیکن را به استقلال بیاوریم و متاسفانه این اتفاق رقم نخورد و در دقایق پایانی این مسیر تغییر کرد. بنا بود ۲ میلیارد تومان برای مبلغ رضایت‌نامه به باشگاه پرداخت شود، اما در ادامه باشگاه پدیده گفت ۳ میلیارد باید مبلغ رضایت‌نامه پرداخت شود و در ادامه قرار بود ۱ میلیارد از مبلغ این بازیکن کم شود.
موقعی که قرار بود این مبلغ پرداخت شود، آقای نامداری قرار بود چکی برای این رضایت‌نامه امضا کند. در ادامه باشگاه پدیده گفت که چک آقای عبدیان را می‌خواهیم و، چون آقای عبدیان برای خودشان چک نداشتند، باشگاه پدیده گفت ما می‌خواهیم آقای عبدیان پشت چک آقای نامداری را امضا کند. در ادامه باشگاه پدیده اعلام کرد برخی از چک‌های آقای نامداری دچار مشکل است. با این وجود کارگزار ما وارد ماجرا شد و رئیس کارگزار ما پذیرفتند چک شخصی خود را برای رقم رضایت‌نامه پرداخت کنند که بازهم دوستان پدیده از گرفتن این چک ممانعت کردند. کار به شب عید رسید باشگاه پدیده گفت که اگر این مبلغ را به صورت نقدی بدهید، شرایط هموار خواهد شد و، چون در عمل این اتفاق شدنی نبود، این انتقال هم رخ نداد. باشگاه استقلال تمام تلاش خود را کرد که این انقتال انجام شود. در اینکه در داخل باشگاه پدیده چه اتفاقاتی رخ داده، ما از آن باخبر نیستیم.
نباید جلوی زیاده خواهی‌های رقیب کوتاه آمد؟ گفته شده استقلال بازی عقب افتاده را برگزار کند و بعد داربی برگشت را برگزار کند. در حالی تیم رقیب با تعداد بازی نابرابر به دربی رفت رسید.
ما در شرف ورود به لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم. بی‌تردید آرامش و همدلی برای رفتن به عربستان است و این است که می‌تواند ما را از این سفر خارج از خانه موفق کند. ما می‌خواهیم تیم را با آرامش بدرقه کنیم. بعد از بازی‌های آسیایی در این خصوص صحبت می‌کنیم.
وضعیت پادوانی با استقلال در چه مرحله‌ای قرار دارد و آیا ممکن است رای این پرونده به سود پادوانی باشد؟
ما هنوز هیچ وضعیت جدیدی را شاهد نیستیم. همچنان بین طرفین موضوعات در حال تبادل است و دادگاه CAS ادعا‌های طرفین را منتقل می‌کند و اتفاق خاص دیگری نیفتاده است.
در چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی درباره استقلال مطرح شده از جمله احتمال استعفای آقای مددی و کنار گذاشتن آقای مدد جباری و اخبار ضد ونقیض درباره وضعیت محمد دانشگر. سکوت باشگاه و کادرفنی و نبود شفاف سازی این شایعات رو تشدید کرده لطفا درباره این مسائل توضیح دهید.
من نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. ما یک بخش خبری در راه‌اندازی کردیم که اخبار مربوط به باشگاه را مطرح می‌کنیم. ممکن است برخی شایعات پیرامون باشگاه مطرح شود، اما هر یک شایعات که به صورت جدی در فضای عمومی مطرح می‌شود، به آن پاسخ می‌دهیم. آن چیزی که الان مهم است، این است که ما اخبار واقعی را منتقل کنیم. هوادار واقعی استقلال باید از طریق رسانه رسمی باشگاه اخبار دقیق را دنبال کند تا ذهن هوادار درگیر شایعات نشود.
چرا باشگاه استقلال تلاشی در جهت تغییر ساعت بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا که قرار است در نیمه شب مقابل برخی رقبا قرار بگیرد، انجام نداد؟ آیا این موضوع ریشه در بی تفاوتی کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر عوامل آن نسبت به اعتراض‌های ایرانی‌ها دارد؟
ما زمانی به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم که در ماه رمضان هستیم. با توجه به اینکه کشور میزبان، مهد اسلام است و ما هم کشور مسلمان هستیم و با توجه به اینکه اعلام شده است بازی‌ها بعد از افطار برگزار خواهد شد، ما اعتراضی نکردیم. با توجه اختلاف ساعاتی که وجود دارد، دنبال کردن بازی‌ها مقداری سخت خواهد بود، اما این ساعت بازی‌ها در آن کشور نامتعارف نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه

      باشه خخخخخ

    • دخی ۱۳ ساله پرسپوایسی

      اروم تر برین

    • ابی

      ۶ تای عبدالرحمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج