جاباما
۱۱۰۵۳۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لغو حکم تعلیق ۸داور بدنسازی و پرورش اندام

سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حکم موقت تعلیق هشت داور لغو شد، اما در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور نمی‌توانند قضاوت کنند تا رأی نهایی صادر شود.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حکم موقت تعلیق هشت داور لغو شد، اما در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور نمی‌توانند قضاوت کنند تا رأی نهایی صادر شود.

به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی درباره لغو تعلیق هشت داور از سوی این فدراسیون اظهار داشت: در راستای حکم موقت کمیته انضباطی درباره تعلیق هشت داور که در روزهای اخیر رفتارهایی خارج از عرف و دور از شئونات اخلاقی داشتند و مصاحبه‌های خارج از حد و اختیارات خود انجام دادند، رئیس کمیسیون داوران فدراسیون درخواست کرد با توجه به حضور رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام و پیش رو داشتن مسابقات قهرمانی کشور فیتنس، پرونده رسیدگی به تخلف این داوران مسکوت باقی بماند و در جلسه بعدی کمیته انضباطی دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: فدراسیون هم بعد از بررسی‌های لازم اعلام کرد هشت داور در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور که پیش روست داوری نخواهند کرد و در جلسه بعدی کمیته انضباطی که به زودی تشکیل خواهد شد به موارد مطروحه رسیدگی خواهد شد تا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام و حکم نهایی درباره مسائل اخیر اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج