جاباما
۱۱۰۵۴۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مطهری پاسخ کنایه‌های نوازی را داد!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به کنایه‌های محمد نوازی تصریح کرد: او همانطور که از شرایط زمین چمن خبر ندارد از کفش‌های ضدعفونی شده هم خبر ندارد.

ایرنا: مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به کنایه‌های محمد نوازی تصریح کرد: او همانطور که از شرایط زمین چمن خبر ندارد از کفش‌های ضدعفونی شده هم خبر ندارد.

حمید مطهری در مورد دیدار پرسپولیس برابر پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک همراه بود، گفت"بازی فوالعاده زیبایی بود. هر دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند. پدیده بنا به بضاعتش دنبال دفاع بود و تیم ما هم درپی بازی مالکانه و استفاده از عمق بود."

وی افزود: با توجه به شناخت تیم‌ها از ما، سعی کردیم و متنوع بازی کنیم. یکی از مسابقات جذاب لیگ را شاهد بودیم اما بازی می‌توانست قشنگ‌تر هم باشد که به خاطر مسائل حاشیه‌ای این اتفاق رخ نداد.

مطهری پاسخ کنایه‌های نوازی را داد!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من و یحیی گل‌محمدی دوست نداریم در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت کنیم اما علی‌رقم میل باطنی مجبور شدیم در مورد مسائل غیرفنی حرف بزنیم. فلسفه فوتبال این است که همه از آن لذت ببرند. در زمین چمن بلند، گردش توپ خوب صورت نمی‌گرفت. هیچ وقت چمن ورزشگاه امام‌رضا (ع) اینگونه نبود. نزدیک پنج سانت چمن بلند بود. اگر این چمن کوتاه‌تر بود بازی فوق‌العاده زیباتر می‌شد.

در ادامه محمد نوازی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: اصلا در مورد زمین و هوا شرایط از پیش تایین شده نبود. افشین پیروانی، حمید مطهری و یحیی گل‌محمدی قبل از بازی با کفش شخصی به زمین رفتند و حاشیه درست کردند.

وی ادامه داد: باز هم تکرار می کنم این شرایط از پیش تعیین شده نبود. ما خودمان هم فقط بازی به بازی در این ورزشگاه حضور پیدا می‌کنیم. این بهانه است. یک جلسه هم در این ورزشگاه تمرین نداشتیم.

وی افزود: ما مسئول زمین نیستیم. داور می‌توانست بازی را برگزار نکند اما تایید شد. ما مشکلی بابت زمین نداشتیم و این مسائل حاشیه بود. ما تیم جوانی داریم و مشکلات به نحوی است که ذهنمان درگیر زمین چمن نمی‌شود.

مربی تیم فوتبال پدیده در مورد شرایط مدیریت این باشگاه تصریح کرد: الان زیر نظر هیات فوتبال کار می‌کنیم و در نیم فصل بازیکنان خوبی از ما جدا شدند.

وی افزود: حتی در بازی با پرسپولیس حسین مهربان و احسان حسینی را نداشتیم. با سختی‌ها کنار آمدیم و تیم ما به آرامش کامل رسیده است. ما در ۴ بازی اخیر بازنده نبودیم.

نوازی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به بازی کردن امیرحسین فلاحیان تصریح کرد: مجوز بازی فلاحیان را فدراسیون صادر کرد. او چگونه چهار بازی برای ما انجام داده است؟ این مسائل حاشیه‌ای است.

مطهری در پاسخ به کنایه‌های محمد نوازی مربی پدیده تصریح کرد: او همانطور که از شرایط زمین چمن خبر ندارد از کفش‌های ضدعفونی شده هم خبر ندارد. صحبت اصلی ما سازمان لیگ است. خیلی اوقات دیدیم زمین کوچک یا بزرگ شده است. ما باید به خدمت فوتبال کمک کنیم. امیدوارم دیگر این مسائل را شاهد نباشیم. سازمان لیگ نظارت دقیقی داشته باشد و این باب نشود. آرزو می‌کنم روزی برسد که فقط در مورد فوتبال صحبت کنیم.

وی در رابطه با وضعیت آماده سازی عیسی آل کثیر تصریح کرد: عیسی نامهربانانه محروم شد. او بازیکن زحمت کشی است و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. باید همه کمک کنیم که عیسی به پرسپولیس و فوتبال ملی کمک کند.

مربی پرسپولیس در مورد لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: کشور هند که میزبان دیدارهای گروه ما است، شرایط خوبی ندارد. دغدغه فوتبال ما این است که چرا میزبانی نگرفتیم نه مسائل حاشیه‌ای.

مطهری پاسخ کنایه‌های نوازی را داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج