جاباما
۱۱۰۵۵۰۲
۲ نظر
۵۰۶۶
۲ نظر
۵۰۶۶
پ

ماجرای فردی که ۶۷ کارگر یک کارخانه را مبتلا کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان ۶۷ نفر از کارکنان یک شرکت صنعتی را گرفتار این بیماری کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در این شهرستان ۶۷ نفر از کارکنان یک شرکت صنعتی را گرفتار این بیماری کرد.

دکتر محسن عظیمی‌نژاد اظهار کرد:‌ چهارم فروردین یک مرد ۷۰ ساله به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در نیشابور شناخته شد که آزمایشی که از اعضای خانواده وی گرفته شد، نشان داد ۹ نفر آنان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی با اشاره به سرعت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی، افزود:‌ یکی از فرزندان این فرد در شرکتی صنعتی مشغول کار بود که متاسفانه ۶۷ نفر از افرادی را که در آن مجموعه با وی ارتباط مستقیم داشتند، به این ویروس مبتلا کرده است. عظیمی ‌نژاد گفت: اکنون با مثبت شدن پاسخ آزمایش این افراد، ‌ درخواست تعطیلی این کارخانه را داده ایم تا از ۵۰۰ نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد:‌ ظرفیت بیمارستانی ما محدود است و شهروندان باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند.علایم مبتلایان به کرونا در نیشابور بیشتر گوارشی است و افراد مبتلا دارای حالات تهوع، استفراغ و اسهال بوده‌اند.

عظیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این ۳۵ مبتلا به کرونای انگلیسی در نیشابور شناسایی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بودند که از این تعداد پنج نفر به روش لوله‌گذاری در مجرای تنفسی، اکسیژن رسانی می‌شوند و حدود ۶۰ درصد از آزمایش‌های کرونا در این شهرستان مثبت است.

وی افزود:‌ سرعت سرایت ویروس انگلیسی در نیشابور بالاست و شهروندان باید به استفاده از ماسک و شرکت نکردن در دورهمی‌ها مخصوصا همنشینی با کسانی که در روزهای گذشته به مسافرت رفته‌اند توجه جدی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      با این حال چطور حاضرین بچه های مردم رو به اجبار بفرستین حضوری امتحان بدن؟؟؟شرم بر شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من خودم معلمم...بچه داشتم عمرا اجازه میدادم حضوری بره امتحان بده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج