۱۱۰۵۵۷۸
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

انهدام شبکه قاچاق بیت‌کوین در بلوار فردوس تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی دستگاه‌های بیت کوین در بلوار فردوس تخبر داد و گفت: در این رابطه هفت نفر دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت‌ از انهدام شبکه قاچاق و بازاریابی دستگاه‌های بیت کوین در بلوار فردوس تخبر داد و گفت: در این رابطه هفت نفر دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: برابر اطلاع واصله‌ شبکه‌ای از افراد متخصص و تکنیسین‌های متبحر تعمیرات و مونتاژ دستگاه‌های بیت کوین در کشور و تهران، اقدام به تعمیرات، قاچاق دستگاه‌ها و قطعات و لوازم مربوط و بازاریابی و فروش آنها در فضای مجازی توسط اپلیکیشن‌های دیوار، بایا ، شیپور و دیگر اپ ها به صورت غیر مجاز کرده و با دسترسی غیر مجاز به برق شهری موجبات مصرف غیر متعارف را رقم زدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی لازم، ابتدا محل فعالیت آنها را واقع در بلوار فردوس شناسایی و پس از هماهنگی قضایی از محل که یک ساختمان مسکونی بود بازدید کردند.

سرهنگ ‌کارآگاه ولی پور گودرزی تصریح کرد: در بازرسی از محل مشخص شدکه این افراد با دایر کردن یک باب کارگاه در دل ساختمان مسکونی نسبت به مونتاژ و تعمیر دستگاه‌های ارز دیجیتال (بیت کوین ) اقدام کرده و در واحدهای دیگر نیز در حال راه اندازی و تست دستگاه های استخراج ارزبودند؛ همچنین واحد مسکونی دیگری را تبدیل به انباری مملو از قطعات و دستگاه‌های بیت کوین کرده بودند.

وی با بیان اینکه تعداد هفت نفر از متخصصین و تکنیسین های متبحر در این زمینه فعالیت داشتند تصریح کرد: شیوه بازاریابی آنها به این صورت بوده که با راه اندازی آتلیه عکاسی و فیلمبرداری در این خصوص عکس‌های باکیفیت تهیه و در فضای مجازی تبلیغ می‌ کردند و پاسخگوی سفارش مشتریان بودند، همچنین محصول را به آدرس مشتریان ارسال می کردند.

رئیس‌ پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اعلام کرد: روز گذشته با تلاش ماموران و با استفاده از اصل غافلگیری و سرعت عمل این شبکه منهدم و حدود هفت میلیارد تومان انواع قطعات و دستگاه‌های قاچاق از آنها توقیف و هفت نفر متهم دستگیر شده و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه کاری کردن.. از تو دیوار پیداشون کردن شد کار اطلاعاتی...!

    • نمنم

      این بندگان خدا قاچاقچی هستند آخه ؟! اینها مردمی هستند که در زمینه تکنولوژی فعالیت داشتند خدا وکیلی اینه مانع زدایی هاتون ؟!

    • بدون نام

      شبکه قاچاق و باند قاچاق خخخخخخخ

    • رضا

      چرااسیدپاشها را بعد ۱۰ سال نگرفتید عمو

      پاسخ ها

      • سعید ک

        آخه اونا رو از تو دیوار نمیشه پیداشون کرد!! اینا تخصص فوق العاده در پیدا کردن محل فروشنده ها از دیوار را دارند!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج