۱۱۰۵۶۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیروزی: با استعفای پورموسوی موافقت نمی‌شود

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استعفای پورموسوی فقط در حد پست در اینستاگرام بود از این روی مدیر عامل باشگاه در تماس با این مربی از او خواست در تمرینات شرکت کند.

خبرگزاری میزان: مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استعفای پورموسوی فقط در حد پست در اینستاگرام بود از این روی مدیر عامل باشگاه در تماس با این مربی از او خواست در تمرینات شرکت کند.

علی فیروزی در مورد استعفای سیروس پورموسوی از سرمربیگری تیم فوتبال صنعت نفت اظهار داشت: با استعفای پورموسوی موافقت نمی‌شود؛ چرا که استعفایی به دستمان نرسیده و از طرفی اگر هم به دست ما می‌رسید با آن موافقت نمی‌کردیم. از نظر من این مربی به خاطر نگرانی‌های مردم چنین تصمیمی گرفت و فکر کرد در نبودش اتفاقات بهتری می‌افتد؛ ولی باشگاه با هیچ صحبتی نداشته و بحث جدایی مطرح نیست.

وی ادامه داد: بحث مربی دیگری مطرح نیست اگر او از لفظ مرغ همسایه استفاده کرده است است به دلیل خوزستانی بودن خودش است. در واقع تصمیم احساسی گرفت و در واکنش به اظهارات برخی هواداران قصد جدایی داشت. با این حالی عیسی زاده در تماسی که با او داشت از این مربی خواست به تمرینات برگردد. چه کسی برای ما بهتر از پورموسوی که در بی پولی و شرایط سخت مسئولیت تیم را پذیرفت. دقیقا به همین دلیل عیسی‌زاده پیام داد که حتماً باید به تمرینات برگردد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با دفاع از عملکرد سرمربی تیمش خاطر نشان کرد: من از مربی تیم حمایت می‌کنم و معتقدم مربی مقصر اتفاقات بدی که در هفته‌های اخیر برای این تیم افتاد نیست. نباید فراموش کنیم که روز‌های بسیار خوبی را گذراندیم. مردم باید متوجه شرایط باشند. پورموسوی تیم را دیر تحویل گرفت و در عرض یک هفته تیم را آماده کرد. قطعاً با توجه به اینکه بدنسازی خوبی نداشتیم هر چه به هفته پایانی لیگ نزدیک‌تر می‌شویم تیم بیشتر تحلیل می‌رود و تاثیرش را در نتایج خواهد گذاشت.

فیروزی به شرایط بد مالی باشگاه صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: شرایط سختی را می‌گذرانیم، ولی نیم‌فصل اول را به خوبی سپری کردیم. امیدوار بودیم در فصل نقل و انتقالات با تقویت تیم از فشار‌ها کم کنیم؛ ولی به قول پورموسوی ما به فصل نقل و انتقالات باختیم. آنجا که نتوانستیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. پول مورد نیاز به باشگاه تزریق نشد. در نتیجه نتوانستیم ضعف‌ها را برطرف کنیم با همه این تفاسیر فکر می‌کنم آمار و نتایج خوب بود. به تیمی که فقط با یک امتیاز بالاتر از تیم ما در جدول رده بندی قرار دارد نگاه کنید. چه هزینه‌هایی کرد وچه بازیکنانی جذب کرد و در چه شرایطی فقط با یک امتیاز یک رده بالاتر از تیم صنعت نفت قرار گرفته است. البته انتقادی به این تیم ندادم فقط در باب مقایسه برای هواداران مثال زدم.

وی انتقاد‌هایی که از پورموسوی می‌شود را ناعادلانه عنوان کرد و ادامه داد:اگر قرار باشد تیم یا مربی زیر سوال برود باید تیم‌هایی که هزینه کردند و امکانات داشتند و نتیجه نگرفتند زیر سوال بروند؛ نه تیم ما که با وجود همه مشکلات باز هم در نیمه بالای جدول قرار دارد. به بودجه باشگاه ما نگاه کنید. بازیکنان‌مان شش ماه است پول نگرفتند. از این رو از آنجایی که پورموسوی استعفای خود را در صفحه مجازی‌اش اعلام کرد و استعفای رسمی او به دست ما نرسیده ما این استعفا را جدی نمی‌گیریم و آن را به حساب عصبانیتش می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج