۱۱۰۵۶۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شعر پناهی که خاطره شخصی یک فیلمساز شد

مجری برنامه «سینمای کوتاه» درباره حواشی برداشت بدون اجازه و منبع از شعر زنده‌یاد حسین پناهی در یک فیلم کوتاه، توضیح داد.

خبرگزاری صبا: مجری برنامه «سینمای کوتاه» درباره حواشی برداشت بدون اجازه و منبع از شعر زنده‌یاد حسین پناهی در یک فیلم کوتاه، توضیح داد.
شعر پناهی که خاطره شخصی یک فیلمساز شد
شنبه ۱۴ فروردین ماه برنامه «سینمای کوتاه» شبکه آی‌فیلم، فیلم کوتاه «ناهارترین» به کارگردانی رضا کشاورز را به نمایش گذاشت و پس از پخش این اثر، مجری برنامه با کارگردان آن گفتگو کرد. در بخشی از این گفتگو، کارگردان جوان این فیلم، ایده‌ای را که پیشتر در شعری با مطلع «دندانم شکست» به قلم زنده‌یاد حسین پناهی آمده بود، به عنوان خاطره خودش معرفی کرد و ویدیوی کوتاه صحبت‌های این فیلمساز به دلیل این ادعا، در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.
درباره این اتفاق و واکنش مجری با حسام فروتن مجری برنامه «سینمای کوتاه» گفتگو کردیم که وی به خبرنگار صبا در این باره گفت: خداوند آقای حسین پناهی را رحمت کند که با روحیات مخصوص خودشان، شعر زیبایی سروده‌اند. خودم شخصا نمی‌دانستم که ایشان چنین شعری دارند.
وی ادامه داد: ما مبنا را روی صداقت گذاشته‌ایم و فکر می‌کنم صداقت همیشه برنده است به همین دلیل، حتی همین الان هم که شعر زنده‌یاد حسین پناهی را از زبان شما شنیدم، باز هم مبنا را بر صداقت مهمان برنامه می‌گذارم.
فروتن توضیح داد: به هر حال موضوعات بیشتر در جزئیات متفاوت‌اند وگرنه اصل خیلی از ماجراها چندان فرقی ندارد. همه ما ماجراهایی را تجربه می‌کنیم که ممکن است خیلی متفاوت نباشد. این ماجرا هم آن‌قدر اتفاق منحصربه‌فردی نبوده که برای هیچکس دیگر اتفاق نیفتد. قبول بفرمایید که ممکن است واقعا اتفاق افتاده باشد. خصوصا این که ایشان نگفتند این ماجرا را شنیده‌اند. ایشان عنوان کردند که در فیلم سن شخص را نسبت به مادر خودشان کمی بالاتر برده‌اند و حتی گفتند که از کارگردان‌های نام‌آشنا مشاوره گرفته‌اند.
مجری برنامه «سینمای کوتاه» با اشاره به رویکرد این برنامه بیان کرد: در جایی که فیلم کوتاه جای زیادی برای نمایش ندارد، وقتی فیلم‌های کوتاه از صداوسیما به عنوان یک تریبون رسمی پخش می‌شود، اتفاق خوبی است مخصوصا برای نیروهای جوان که فیلمشان دیده می‌شود.
وی در پایان گفت: ما به احترام مخاطبان، فیلم‌هایی را که ارزش دیدن دارد و صاحب حرف است، پخش می‌کنیم و برای این که انگیزه‌ای به نیروهای جوان بدهیم که زحمت کشیده‌اند، با فیلمسازان رودررو مصاحبه می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج