۱۱۰۵۸۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محمدخانی: دست آقا یحیی در خط حمله باز است

ناصر محمدخانی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با وجود عقب افتادن دو امتیازی پرسپولیس نسبت به سپاهان باز هم نگاه خوشبینانه‌ای به پرسپولیس و قهرمانی دیگر این تیم دارد.

روزنامه ایران ورزشی: ناصر محمدخانی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با وجود عقب افتادن دو امتیازی پرسپولیس نسبت به سپاهان باز هم نگاه خوشبینانه‌ای به پرسپولیس و قهرمانی دیگر این تیم دارد. در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پدیده و سایر موارد تیم سرخپوش پایتخت گپ و گفتی با محمدخانی داشتیم.

مهاجمان پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده فرصت‌های گل زیادی را از دست دادند. برای رفع این نقیصه چه توصیه‌ای برای آنها دارید؟

عبدی مهاجمی جوان است اما گلزن خوبی است به این شرط که او و سایر مهاجمان پرسپولیس که انصافاً مهاجمان خوب و کاربلدی هستند بیشتر روی کارشان تمرکز کنند و با تمرکز بالا و تمرینات ویژه بیشتر و بیشتر در کارشان موفق شوند. تک تک بازیکنان خط حمله پرسپولیس مانند سایر خطوط تیم سرخپوش جزو بهترین‌های لیگ هستند از همین رو احتمالاً هرگونه استرس احتمالی را از خود دور کرده و از بازی‌های آینده باز هم قدرت گلزنی خودشان را به رخ رقبا می‌کشند و من در توانایی بالای بازیکنان پرسپولیس و مهاجمان این تیم در امر گلزنی هیچ شکی ندارم.

تیم پرسپولیس در چند بازی اخیر در صدرنشینی و کسب امتیازات لازم قافیه را به سپاهان باخته و با دو امتیاز کمتر نسبت به سپاهان صدرنشین به رده دوم تنزل یافته!

هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده بنابر این فرصت جبران دو امتیاز برای پرسپولیس وجود دارد و من شک ندارم پرسپولیس دوباره صدر را از سپاهان پس خواهد گرفت.

اما پرسپولیس بازی‌های سختی را پیش رو دارد خصوصاً اینکه در بازی با سپاهان مدعی سرسخت قهرمانی هم باید در اصفهان به مصاف این تیم برود!

بله همه اینها هست. فوتبال هم پستی بلندی زیادی دارد اما من نسبت به یحیی و قدرت این مربی خوب اطمینان دارم و اعتقاد دارم با کادر خوبی که آقا یحیی در اختیار دارد و از سوی دیگر تیم و بازیکنان خوب و پرمهره‌ای که سرمربی پرسپولیس در اختیار دارد شک ندارم موجب خواهد شد تا سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کند.

اما هواداران پرسپولیس به دلیل بعضی از مشکلات از جمله بعضی تساوی‌های تیمشان نگران وضعیت پرسپولیس و از دست رفتن قهرمانی تیمشان هستند؟

من خیلی خوب احساس و عواطف هواداران را نسبت به تیم محبوبشان درک می‌کنم اما معتقدم هنوز بازی‌های نسبتاً زیادی باقی مانده بنابراین جا برای جبران وجود دارد به همین دلیل هوادار نباید فشار بیاورد تا خدایی ناکرده تمرکز تیم کمتر شده و فشار روحی روانی بر تیم وارد شود.

چرا با وجود اضافه شدن مهاجمان خوبی مانند مغانلو و آل‌کثیر و حتی ترابی در فاز تهاجمی هنوز مشکل گلزنی سرخ‌پوشان حل نشده؟!

تمام بازیکنانی که از آنها نام بردید بازیکنان بسیار خوب و شاخصی هستند اما به نظرم این بازیکنان به شکل کلی مشکل هماهنگی دارند و باید بیشتر در قالب کار تیمی با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. امسال دست آقا یحیی در خط حمله باز است به همین دلیل من به نقش او در هدایت تیم و کسب نتایج عالی در ادامه راه که مسیر را برای قهرمانی پرسپولیس باز خواهد کرد بسیار خوشبین هستم.

بازی پرسپولیس مقابل نساجی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و شخصیت این تیم با قهرمانی عجین شده و هوادارانش هم به قهرمانی‌های متعدد و متوالی عادت کرده‌اند از همین رو پرسپولیس برای کسب گلات قهرمانی هیچ چاره‌ای جز برد ندارد و باید همه حریفان را خصوصاً در خانه از سد راه بردارد. مسلماً بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما با تیمی که یحیی در اختیار دارد من اطمینان دارم پرسپولیس با چند گل اختلاف از سد نساجی می‌گذرد چون جدا از برد موضوع تفاضل گل هم برای پرسپولیس مهم و حائز اهمیت است.

در مورد بازی‌های پرسپولیس مقابل تیم‌های همگروهش در هند چه نظری دارید؟

به هر حال تصمیم گرفته شده برای تیم‌های ایرانی بازی در زمین حریفان بوده و پرسپولیس هم باید در هند به مصاف تیم‌های همگروهش برود. من فکر می‌کنم پرسپولیس در مرحله گروهی برای عبور از سد تیم‌های همگروهش مشکلی نخواهد داشت و کار اصلی‌اش از بازی مقابل تیم‌های همگروهش آغاز خواهد شد . پرسپولیس نایب قهرمان آسیاست و امسال همه دنبال قهرمانی پرسپولیس در آسیا هستند تیمی که با شایستگی و با وجود همه دشواری‌هایی که وجود داشته دو بار به فینال رسیده از همین رو من خیلی به ادامه مسیر موفق پرسپولیس در آسیا و قهرمانی سرخ‌پوشان امیدوارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج