۱۱۰۵۸۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چشمان نگران هواداران بدرقه مسافران آسیایی

نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به زودی مقابل رقیبان خود به میدان خواهند رفت.

خبرآنلاین: نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به زودی مقابل رقیبان خود به میدان خواهند رفت.

۴ باشگاه ایرانی خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند. ۴ باشگاهی که سه تای آن ها یعنی استقلال،پرسپولیس و تراکتور به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهند داشت و یک باشگاه یعنی فولاد، باید در مرحله پلی آف حاضر شود و اگر بتواند از سد العین بگذرد، راهی مرحله گروهی خواهد شد.

تیم های ایرانی در شرایطی راهی رقابت های لیگ قهرمانان خواهند شد که این دوره از بازی ها، یکی از خاص ترین و دشوارترین دوره های این رقابت هاست. چرا که برای اولین بار مسابقات با حضور ۴۰ تیم برگزار می شود و این یعنی ۵ گروه ۴ تیمی در منطقه غرب که فقط سرگروه ها به علاوه ۳ تیم برتر دوم هر گروه می توانند به یک هشتم نهایی برسند و بر خلاف دوره های پیشین، هر تیم دومی نمی تواند پا به مرحله بعدی رقابت ها بگذارد.نکته بعدی اما فشردگی شدید مسابقات است به نحوی که تمام تیم های حاضر در منطقه غرب باید ظرف چیزی حدود ۱۵روز، ۶ بار به زمین بروند و این استراحتی دو،سه روزه بین هر مسابقه.

تمامی این چالش ها، تورنمنتی خطرناک را برای تیم های ایرانی تصویر می کند. باید توجه داشت که مشکلاتی نظیر سخت شدن امکان صعود به مرحله بعد و فشردگی مسابقات، برای سایر تیم ها هم وجود دارد اما ایرانی ها آنجایی نگران عملکرد تیم هایشان می شوند که به نتایج آن ها در آخرین بازی ها در لیگ داخلی خود نگاه می کنند. یعنی جایی که هر ۴ نماینده آسیایی ایران در مقابل ۴ تیم معمولی حاضر در لیگ برتر، نتوانستند به برد برسند و تن به تساوی دادند.

فولاد مقابل آلومینیوم اراک، استقلال مقابل پیکان، تراکتور مقابل مس رفسنجان و پرسپولیس مقابل پدیده هرکدام بنا به دلایلی نتوانستند صاحب برتری شوند تا این نگرانی در میان اهالی فوتبال تقویت شود که این تیم ها، وقتی در مقابل رقبای نه چندان قدر داخلی به مشکلاتی جدی بر می خورند، در مقابل تیم های قدرتمند قاره آسیا که بعضا قیمت یک یا دو بازیکن شان با کل بودجه یک سال یک تیم ایرانی برابری می کند، چه کاری از پیش خواهند برد؟

هنوز چند روزی تا شروع مسابقات وقت باقی مانده و امید است کادرفنی و بازیکنان با افزایش آمادگی و توانمندی خود و رفع نقاط ضعفی که هفته گذشته به چشم آمد، حضوری قدرتمند و آبرومندانه در خاص ترین دوره بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و بتوانند در سخت ترین روزهای فوتبال ایران، دست به کارهایی بزرگ بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج