جاباما
۱۱۰۵۸۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فرهاد آئیش روی آنتن رادیو تهران

گفتگوی فرهاد آئیش و محمد صالح علا جمعه این هفته ۲۰ فروردین از برنامه «آب و تاب» رادیو تهران پخش می شود.

خبرگزاری مهر: گفتگوی فرهاد آئیش و محمد صالح علا جمعه این هفته ۲۰ فروردین از برنامه «آب و تاب» رادیو تهران پخش می شود.
فرهاد آئیش روی آنتن رادیو تهران
به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل بیوگرافی، معرفی آثار، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان و ... است.
معرفی اشخاص و حوزه های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه «آب و تاب» است. جمعه این هفته ۲۰ فروردین محمد صالح علا در این برنامه میزبان فرهاد آئیش است.
فرهاد آئیش در سال ۱۳۳۱ در شمیران زاده شد. نام اصلی او فرهاد حشمتی است که او نام هنری آئیش را برای خود انتخاب کرده است. همسر او مائده طهماسبی از بازیگران سینما و تئاتر است. وی دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و سپس به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلمسازی و عکاسی پرداخت. پس از مدتی پرداختن به عکاسی به تئاتر روی آورد. آئیش سال‌هایی از زندگی‌اش را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشنگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان های فارسی و انگلیسی پرداخت. او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.
از جمله آثار آئیش می توان به بازی در فیلم ها و سریال هایی چون «دخترشاه پریون»، «پوپک و مش ماشاالله»، «شمس العماره»، «زندگی با چشمان بسته»، «نصف مال من نصف مال تو»، «خواستگار محترم» و «عاشق» و ... اشاره کرد. او همچنین نویسنده و کارگردان سریال «باجناق ها» و کارگردان نمایش هایی چون «شام اول- شام آخر»، «یک رابطه ساده» و «چمدان» و ... بوده است.
«آب و تاب» با موضوع فرهنگی و هنری و با حضور هنرمندان، جمعه ها ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج