جاباما
۱۱۰۵۹۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چند نفر از کادر درمان واکسینه شدند؟

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و بهداشتی در سطح کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

خبرگزاری مهر: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و بهداشتی در سطح کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

قاسم جان‌بابایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان‌های بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی یکی از طرح‌های مهم درمانی در استان را بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت، استانداری بوشهر و سازمان انرژی اتمی به‌صورت مشترک ساخته شده است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تکمیل فضای فیزیکی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، تصریح کرد: وزارت بهداشت نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اقدام کرده است ولی بخش تأسیسات و بخشی از هوا رسان باید تکمیل شود.

وی با اشاره به قابل استفاده بودن بیش از نیمی از بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: این ظرفیت را برای بیماران کرونا در نظر گرفته‌ایم و به‌زودی کمک می‌کنیم که مانده فضای فیزیکی هم راه‌اندازی شود.

جان‌بابایی از واکسینه‌شدن ۳۲۰ هزار تن از گروه‌های درمانی و بهداشتی علیه کرونا خبر داد و اضافه کرد: ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های درمانی و ۱۶۰ هزار نفر از گروه‌های بهداشتی علیه کرونا واکسینه شدند.

وی به روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: قابل پیش‌بینی بود که اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود چنین وضعیتی را در استان بوشهر شاهد باشیم و شاهد افزایش سه برابری بیماران سرپایی و بستری در استان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج