۱۱۰۶۱۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا ویزای قایقرانان برای تایلند صادر نمی‌شود؟

تیم قایقرانی ایران درحالی قرار است در مسابقات کسب سهمیه تایلند شرکت کند که کشور میزبان هنوز ویزای قایقرانان کشورمان را صادر نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم قایقرانی ایران درحالی قرار است در مسابقات کسب سهمیه تایلند شرکت کند که کشور میزبان هنوز ویزای قایقرانان کشورمان را صادر نکرده است.

چرا ویزای قایقرانان برای تایلند صادر نمی‌شود؟

علیرضا سهرابیان در خصوص برگزاری کمیته فنی در رشته آبهای آرام و تعیین نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: این اولین باری است که کمیته فنی در جمعی که همه کارشناس خبره هستند نفرات اعزامی را به بهترین نحو گلچین کردند وشاهد صرفه جویی در اعزام تیم‌ها بودیم و این یک کمک بزرگ به فدراسیون بود. در این جلسه رای‌ها مخفی بود و هیچ اسمی مشخص نبود و به نتیجه نهایی رسیدیم. از این جای کار به بعد مربیان با خیال راحت و تخصصی‌تر کار می‌کنند. امیدوارم این زمان برای برنامه‌های آنها موثر باشد.

وی درخصوص زمان اعزام قایقرانان به تایلند گفت: منتظر اقدامات کشور میزبان هستیم تا امروز اقدامی برای صدور ویز انجام ندادند و در جلسه برد آسیا، ایران و چند کشور نسبت به این موضوع اعتراض داشتند. چون میزبان هنوز نامه نگاری‌های لازم را نکرده است. چین هم درخواست لغو مسابقات را داد که این موضوع پذیرفته نشد. منتظریم تا در زمان اندک باقی مانده تایلند ویزا را صادر کند. رکسانا رازقیان در فرانسه است و دو روز برای دریافت ویزا فرصت دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم تا با IOC صحبت کند. با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا مکاتبه محکمی داشتیم و اعلام کردیم اگر این مسابقات را از دست بدهیم شکایت خواهیم کرد چون هم هزینه کردیم و هم بچه‌ها استرس کشیدند. تایلند وقتی توانایی نداشت نبابد میزبان می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اقدام تایلند می‌تواند یک شیطنت باشد، گفت: این کار شیطنت است چون اگر ایران و قزاقستان به مسابقات نرسند، چین تایپه و تایلند در اسلالوم شانس‌های اول کسب سهمیه هستند. ازبکستان و چین در مسابقات جهانی سهمیه گرفته‌اند و کره شمالی هم انصراف داده است، در نتیجه تایلند شانس مناسبی دارد. سه روز است که هر روز مکاتبه می‌کنیم تا در آرشیو فدراسیون جهانی مکاتبات ما ثبت شود.

وی در پایان تاکید کرد: تنها معضل ما فعلا دریافت ویزا برای حضور در تایلند است. امیدوارم این مشکل که ناشی از ضعف مدیریت کنفدراسیون آسیا و کشور میزبان است برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج