۱۱۰۶۱۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جای نگرانی نیست، با قدرت برمی‌گردم

ستاره تیم فوتسال بنفیکا گفت: این مصدومیت در بهترین شرایط فوتسال من اتفاق افتاد، ولی خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتم جدی نبود و چند روز آینده با اجازه‌ای که از پزشکانم می‌گیرم به تمرینات برمی‌گردم.

روزنامه فرهیختگان: ستاره تیم فوتسال بنفیکا گفت: این مصدومیت در بهترین شرایط فوتسال من اتفاق افتاد ولی خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتم جدی نبود و چند روز آینده با اجازه‌ای که از پزشکانم می‌گیرم به تمرینات برمی‌گردم.

بیش از یک‌ماه است که از مصدومیت ستاره تیم فوتسال بنفیکا می‌گذرد و خبر بهبودی او بیش از هر چیزی هواداران این تیم را برای برگشت پرقدرتش به میدان خوشحال کرده است. حسین طیبی که با بنفیکا مانند زمان حضورش در تیم غیرت درخشید این روزها زیرنظر پزشکان تمرینات آماده‌سازی‌اش را می‌گذراند تا برای تحقق یکی از آرزوهایش که همان درخشش در جام باشگاه‌های اروپاست پا به توپ شود. او که حالا انگیزه بالایی برای شروع دوباره بعد از خلاصی از مصدومیتش دارد پاسخگوی سوالات «فرهیختگان» شد. حسین طیبی بیشتر از اینکه مصاحبه کند، تمرین می‌کند و این‌بار هم او را بعد از تمرین آماده‌سازی‌اش برای برگشت به تمرینات تیم پیدا کردیم و از آخرین وضعیت جسمی‌اش پرسیدیم و سوال‌ها به جام باشگاه‌های اروپا و مهدی طارمی هم رسید. گفت‌وگو با ستاره فوتسال ایران را بخوانید.

بیشتر از یک‌ماه است که مصدومیت همسترینگ، از شرایط مسابقه دورت نگه داشته، الان وضعیت جسمانی‌ات چطور است؟

مصدومیت اتفاقی است که می‌افتد و دست خود بازیکن نیست، خدا را شکر شرایط من خیلی خوب بود ولی در یکی از تمرین‌ها از ناحیه همسترینگ احساس درد کردم و بعد از معاینه پزشکان و عکس‌برداری مشخص شد دچار کشیدگی همسترینگ شدم. برای این کشیدگی باید سه هفته استراحت می‌کردم ولی چون می‌خواستم به بازی حساس با اسپورتینگ برسم بعد از دو هفته تمریناتم را شروع کردم که این شروع زودتر از موعد اشتباه بود و در اولین تمرین دوباره از همان ناحیه دچار درد شد و مصدومیتم تشدید پیدا کرد و با عکس‌برداری مجدد نیاز دوباره به سه هفته استراحت تشخیص داده شد.

چه زمانی منتظر پا به توپ شدنت در زمین مسابقه باشیم؟

در این مدت بازی فینال جام‌حذفی که خیلی هم مهم بود و چند بازی لیگ را از دست دادم ولی خدا را شکر الان سه‌هفته‌ام تمام‌شده و در این چند روز باید یک‌سری معاینات پزشکی و عکس‌برداری دوباره را انجام دهم تا با تایید و اجازه پزشکان کم‌کم تمریناتم را شروع کنم تا با بازگشت به شرایط بازی بازهم بتوانم به تیم کمک کنم، چراکه بازی‌های خیلی مهمی در لیگ و جام باشگاه‌های اروپا داریم.

در فاصله نبودنت در ترکیب بنفیکا نایب‌قهرمان جام‌حذفی شدید، خودت با 13گل‌زده و 7پاس‌گل از مهره‌های باارزش تیم بنفیکا هستی، نبودنت در این بازی حساس روی تیم تاثیر گذاشت؟

به‌هر‌حال من شرایطم در تیم خیلی خوب بود و هرروز هم بهتر می‌شد. مصدومیت جزئی از ورزش است و خب من با آن کنار آمدم، در این چند وقت هم خیلی خوب زیرنظر پزشکان و مربی بدنسازمان تمرین کردم تا به امید خدا وقتی برگردم بتوانم بازهم به تیم کمک کنم و موفقیت‌های زیادی را همراه تیم به دست آورم. اینکه بودن یا نبودن من تاثیر داشت را من نمی‌توانم بگویم، تیم ما بازیکنان خوب زیادی دارد و همیشه هم تیمی، بازی را پیش بردیم. راستش همیشه کنار هم برای اتفاق خوب تیمی تلاش کردیم.

از لیگ قهرمانان اروپا چه خبر؟ در ادامه این رقابت‌ها در ترکیب تیم حاضر هستی؟

در لیگ قهرمانان اروپا بازی خیلی حساسی با تیم غیرت داریم که من ۴سال خیلی عالی با خاطرات خیلی خوب را با آن تیم داشتم و خیلی از جام‌ها را به‌همراه غیرت به دست آوردم. فکر می‌کنم حدود ۲۰روز دیگر با تیم غیرت در مرحله یک‌هشتم بازی داریم که تقابل جالبی برای من است و چون حذفی و تک‌بازی است، هر تیمی که ببرد به مرحله بعد می‌رود، بازی هم در زمین بی‌طرف به میزبانی کرواسی انجام می‌شود که امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم چون خیلی تلاش می‌کنیم و برایمان این بازی‌ها بسیار مهم است. برای شخص من، بازیکنان و کادرفنی خیلی مهم است که بازی‌به‌بازی جلو برویم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

همراه با مهدی طارمی ستاره فوتبال و فوتسال این روزهای پرتغال هستید، همدیگر را می‌بینید؟

مهدی «پورتو» است و من «لیسبون» هستم ولی رابطه‌ام با مهدی خوب است. ما زیاد همدیگر را به‌خاطر حضور در دو شهر مختلف نمی‌بینیم ولی با هم در ارتباطیم، همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای مهدی بیفتد که همین‌طور هم هست و امیدوارم موفقیت‌هایش ادامه‌دار باشد. به‌عنوان یک ایرانی به مهدی طارمی برای بازی‌های خوبش در پرتغال خیلی افتخار می‌کنم و امیدوارم شرایطش روزبه‌روز بهتر شود.

این حضور تاثیرگذار هر دوی شما در لیگ پرتغال باعث نگاه مثبت‌تر به بازیکنان ایرانی شده است؟

هر بازیکنی نماینده کشورش در کشور دیگر است، من هم همیشه تلاشم این بود که طوری بازی و تلاش کنم که نماینده خوب و شایسته‌ای برای ایران باشم تا راه و مسیر را برای بقیه بازیکن‌های ایرانی باز کنم. خدا را شکر تا الان شرایط خوب بود و هرجا که بازی کردم تلاشم همین بود که نماینده شایسته‌ای باشم، چراکه تمام دنیا به فوتسال ما احترام می‌گذارد و من هم همیشه تلاشم را برای این احترام کرده‌ام.

طرفدارانت نگران وضعیت جسمی و روحی‌ات هستند، خیال‌شان راحت باشد؟

این مصدومیت در بهترین شرایط فوتسال من اتفاق افتاد ولی خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتم جدی نبود و چند روز آینده با اجازه‌ای که از پزشکانم می‌گیرم به تمرینات برمی‌گردم. برای ورزشکار این اتفاقات طبیعی است، من با آن کنار آمدم و ممنونم از تمام آنهایی که در این مدت به من پیام داده و جویای حالم بودند، شک نکنید این آدم‌ها برایم خیلی مهم هستند که در این شرایط با من صحبت می‌کردند و نگران وضعیت جسمانی‌ام بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج