۱۱۰۶۱۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی کمک‌داور ویدئویی کمک نمی‌کند

گواردیولا که عادت به قرعه‌های آسان دارد، مقابل دورتموند توانست با گل دقیقه پایانی فیل فودن بااستعداد، حریف آلمانی‌اش را ۲ بریک ببرد، اما این برد را مرهون زحمات داوران این مسابقه بود که گل سالم نوجوان انگلیسی دورتموند را مردود اعلام کردند.

روزنامه همشهری: گواردیولا که عادت به قرعه‌های آسان دارد، مقابل دورتموند توانست با گل دقیقه پایانی فیل فودن بااستعداد، حریف آلمانی‌اش را ۲ بریک ببرد اما این برد را مرهون زحمات داوران این مسابقه بود که گل سالم نوجوان انگلیسی دورتموند را مردود اعلام کردند. اوویدو هاتگان داور رومانیایی در دقیقه۳۰ داشت به میزبان لطف می‌کرد و بدون برخورد امره جان با رودری یک خطای پنالتی می‌گرفت که کمک‌داور ویدئویی آن را نپذیرفت. ۷دقیقه بعد وقتی ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی طبق معمول در بازی با توپ سوتی داد، بلینگام نوجوان توپ را از او ربود و آن را وارد دروازه میزبان کرد اما داور رومانیایی هم این گل را از دورتموند ربود.

به این دلیل که داور پیش از وارد‌شدن توپ به دروازه در سوت خود دمیده بود. جالب اینکه این صحنه حتی به VAR هم نرفت. همه کارشناسان تلویزیونی در انگلیس ازجمله ریو فردیناند گل بلینگام را سالم دانستند و برای داور ابراز تأسف کردند.

فریش، داور آلمانی بازی رئال- لیورپول هم یکی دو اشتباه داشت ازجمله نادیده‌گرفتن خطای پنالتی کاباک روی بنزما در نیمه اول یا خطا روی مودریچ روی خط ۱۸ قدم در همان نیمه یا خطای واسکس روی مانه پیش از به ثمر رسیدن گل دوم رئال پشت محوطه جریمه تیم اسپانیایی که اعلام این خطا می‌توانست مانع آن گل شود. با گلی که مارکو رویس برابر منچسترسیتی به ثمر رساند، روند گل‌نخوردن سیتیزن‌ها پایان یافت و رکورد آرسنال با ۹۹۵دقیقه گل‌نخوردن در فصل ۰۶-۲۰۰۵ لیگ قهرمانان دست‌نخورده باقی ماند.

من‌سیتی که از خرید مسی منصرف شده و گواردیولا هم اعلام کرده فصل آینده به‌جای آگوئرو مهاجمی نمی‌خرد، دچار زیان مالی هم شده است. این باشگاه در مجموع با توجه به شرایط خاصی که پاندمی کرونا در به تأخیر انداختن برگزاری مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به‌وجود آورد، با کاهش ۱۱درصدی درآمد‌ها مواجه شد (درآمد کل ۴۷۵.۴میلیون پوند).

علاوه بر اینها، درآمد حاصل از فروش بازیکنان، مانند انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ نیز به‌دلیل این تأخیر، در حساب‌های مربوط به سال مالی ۲۰-۲۰۱۹ ظاهر نمی‌شود. همچنین نقش عدم‌بلیت‌فروشی و درآمد‌های مربوط به روز مسابقه، عودت‌دادن پول بلیت‌های از پیش خریداری شده و کاهش حق پخش تلویزیونی نیز در این کاهش درآمد نقش پررنگی ایفا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج