جاباما
۱۱۰۶۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حامد شیری: از پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

ما از بازی با پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم و باید بهترین کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم و با تمرکز بالا تا دقیقه ۹۰ تلاش کنیم. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما هم بسیار باانگیزه هستیم.

روزنامه ایران ورزشی: ما از بازی با پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم و باید بهترین کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم و با تمرکز بالا تا دقیقه ۹۰ تلاش کنیم. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما هم بسیار باانگیزه هستیم

امروز نساجی پس از سه پیروزی باارزش در جام حذفی و لیگ برتر به مصاف پرسپولیس در تهران می‌رود. شاگردان ساکت الهامی بسیار امیدوارند با ادامه روند صعودی که آغاز کرده‌اند در پایان فصل بقای‌شان در لیگ قطعی شود. حامد شیری کاپیتان نساجی شرایط تیمش را خوب توصیف می‌کند و بر این باور است که می‌توانند در ورزشگاه آزادی یاران یحیی گل‌محمدی را شکست دهند. شیری با اشاره به پیروزی‌های نساجی در سه بازی گذشته مدعی است تغییرات و تحولات اخیر مثبت بوده و نساجی مسیرش را پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد شرایط تیم‌تان نسبت به گذشته بهتر شده و...

از زمانی که آقای الهامی به ما اضافه شدند شرایط تیم به‌لحاظ روحی، روانی و فنی خیلی بهتر شده و در واقع هدف و مسیرش را شناخته و به سوی آن حرکت می‌کند. در همین دو، سه هفته گذشته نتایج خوبی به دست آوردیم. سایپا را ابتدا در جام حذفی و بعد از آن در لیگ شکست دادیم.

هفته گذشته هم در خانه تیم نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست پیدا کردید.

می‌دانستیم بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما آنالیز خوبی از این تیم توسط کادر فنی انجام شده بود و بچه‌ها هم نهایت تلاش‌شان را کردند و خدا را شکر بازی شش امتیازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

این هفته هم با پرسپولیس بازی دارید؛ تیمی که مدعی قهرمانی است و مثل شما به سه امتیاز بازی نیاز دارد.

بله، پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. بازی کردن با آنها در تهران هم سخت خواهد بود. ما طی هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و قطعاً برای پیروزی به زمین می‌رویم. اگر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم تا حدود زیادی شرایط‌مان را در جدول بهبود خواهیم بخشید و جایگاه امن و مطمئنی را به دست می‌آوریم. ما می‌دانیم پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و یکی از امیدهای اصلی قهرمانی است.

به نظر می‌رسد برای هر دو تیم بازی سختی باشد. آنها فقط به پیروزی فکر می‌کنند و شما هم همینطور.

حتماً همینطور است. ما از بازی با پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم و باید بهترین کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم و با تمرکز بالا تا دقیقه ۹۰ تلاش کنیم. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما هم بسیار باانگیزه هستیم. همه بازیکنان تیم مصمم شده‌اند این اتفاق بیفتد تا هواداران‌مان بیش از پیش به آینده تیم‌شان امیدوار شوند.

در حال حاضر چند تیم شرایط خوبی در انتهای جدول ندارند که یکی از آنها نساجی است. به نظرتان چه زمانی تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده مشخص می‌شود؟

با توجه به این که اکثر تیم‌های پایین جدول بازی‌های رودرروی‌شان باقی مانده و هر کدام به‌نوعی می‌توانند شش امتیازی باشند، هر تیمی که بتواند در آن بازی‌ها به پیروزی برسد تا حدودی خیالش راحت خواهد شد. اما اینکه چه زمانی مشخص می‌شود کدام تیم‌ها بقا یا سقوط‌شان قطعی می‌شود باید بگویم از الان نمی‌توان درباره‌اش اظهارنظر دقیقی داشت. به‌عنوان مثال ما با این دو پیروزی که به دست آوردیم فاصله‌مان را با تیم‌های بالا سرمان خیلی کمتر کردیم و اگر همین روند را ادامه دهیم خیلی زود از انتهای جدول جدا می‌شویم.

پس لیگ برتری می‌مانید؟

ما در این زمینه نباید تردید داشته باشیم و در ذهن خودمان شک و تردید راه بدهیم. ما باید در لیگ برتر بمانیم و راه دیگری برای نساجی وجود ندارد. می‌دانیم کارمان سخت است، ولی تلاش می‌کنیم در نهایت در لیگ برتر بمانیم. تیم ما در ابتدای سال ۹۹ نتایج خوبی گرفت و ادامه آن روند باعث شد در ۱۰ بازی پیاپی شکست نخوریم. حالا هم امیدواریم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

جام حذفی تا چه اندازه برای‌تان اهمیت دارد؟

قطعاً بازی‌های جام حذفی به انسجام تیمی ما کمک خواهد کرد. ما اگر بازی دوم با سایپا را بردیم یکی از مهم‌ترین دلایلش بازی جام حذفی بود که توانستیم کارهای تاکتیکی که از ما خواسته بودند را در بازی اول با سایپا تمرین و در بازی دوم راحت‌تر آنها در زمین پیاده کنیم. شک نکنید بازی‌های حذفی را جدی می‌گیریم و در مرحله یک‌هشتم پایانی هم میزبان هستیم و با تیم خوب ملوان بازی داریم که امیدوارم با پیروزی در این بازی جزو هشت تیم مرحله پایانی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج