جاباما
۱۱۰۶۲۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دبیر: در کُشتی، کسب سهمیه افتخار نیست

رییس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در هتل محل اقامت تیم‌های حاضر در رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان دیدار کرد و گفت: در کشتی کسب سهمیه افتخار نیست و فردی که می‌خواهد مدال المپیک بگیرد نباید مسابقات گزینشی برایش سخت باشد.

خبرگزاری ایرنا: رییس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در هتل محل اقامت تیم‌های حاضر در رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان دیدار کرد و گفت: در کشتی کسب سهمیه افتخار نیست و فردی که می‌خواهد مدال المپیک بگیرد نباید مسابقات گزینشی برایش سخت باشد.

«علیرضا دبیر» در جمع ملی‌پوشان، اظهار داشت: شاید برای برخی رشته‌های ورزشی کسب سهمیه افتخار باشد اما این موضوع در کشتی افتخار نیست و کسی که می خواهد مدال المپیک بگیرد نباید مسابقات گزینشی برایش سخت باشد.

دبیر تاکید کرد: گرفتن مدال در المپیک برای کشتی افتخار است. رقابت‌های گزینشی یک میدان تدارکاتی است و اگر قرار است کسی به المپیک برود و مدال نگیرد، بهتر است در گزینشی نیز سهمیه نگیرد.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: با تحمل تمامی سختی‌ها و کشیدن رنج‌ها و زحمات به اینجا آمده‌اید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا با گرفتن سهمیه حضور در المپیک مردم را خوشحال کنید.

«محمد بنا» سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به اینکه کشتی گیرانی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند، نفرات خوب و آینده داری هستند، تصریح کرد: ملی‌پوشان برای موفقیت فقط نیاز به خودباوری دارند و اگر به این مرحله برسند، قطعا در رقابت های پیش رو افتخارآفرین خواهند بود.

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا، روز ۲۲ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج