۱۱۰۶۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سفر دیوید بکام به قلب ناشناخته‌ ها

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان با گشت و گذار در آمازون خودش را برای رفتن به برزیل و جام جهانی آماده کرد.

خبرآنلاین: کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان با گشت و گذار در آمازون خودش را برای رفتن به برزیل و جام جهانی آماده کرد.

دیوید بکام در تهیه یک برنامه مستند برای بی بی سی نقش داشت. کاپیتان سابق انگلیس اوایل سال ۲۰۱۴ با تعدادی از دوستانش به برزیل رفته بود تا از جنگل استوایی آمازون برنامه مستندی تهیه کنند. او بعد از شرکت در کارناوال و فوتبال بازی کردن در ساحل با دوچرخه سفری به آمازون داشت.تصاویر نشان می دهد که بکام با دوچرخه اش در جنگل سفری اکتشافی دارد یا یک بچه بومی را به کول خودش گرفته.

رمزگشایی از محل اقامت انگلیس

دلیل سفربکام به جنگل استوایی بارانی این بوده که این مکان نزدیک محل اقامت انگلیس در طول جام جهانی است و قرار است یک ماه دیگر اولین بازی گروهش برابر ایتالیا را همین جام انجام بدهد. اولین بخش این برنامه تحت عنوان «دیوید بکام در سفر به ناشناخته ها» پخش خواهد شد. بکام که در این سفر افراد بومی راهنمایش بودند از قبیله آنجلین دیدار کرد و از روی نگرو گذشت و به کناره رود کوییراس ریور رفت و برای دیدن قبیله یانومامی مسیر زیادی را طی کرد.

موز قرمز و کولی دادن

اولین تصاویر بکام در آمازون او را در کنار موز قرمز و در حالی کولی دادن به یک پسر بچه محلی نشان می دد. یک تی شرت ساده و شلوار مشکی به تن دارد و هنگامی که با آن بچه بازی می کند روحیه پدرانه اش را هم به تصویر می کشد. در تصویر دوم او را در کنار موتورش می بینیم. یک تصویر سیاه و سفید و بکام که جلوی آن موتور گلی شده ژست گرفته. در پشت زمینه این عکس راهی دیده می شود که استعاره از مسیر ناشناخته ای است که بکام برای ورود به آمازون باید بپیماید. این برنامه قرار است درست قبل از جام جهانی پخش شود و از ساخته های آنتونی ماندلر فیلمساز مشهور جهان است.

در این برنامه ۹۰ دقیقه ای بکام از لندن پروازی ۵۰۰۰ مایلی به آمریکای جنوبی دارد، مدت کوتاهی در ریو دو ژآنیرو می ماند و بعد به مانائوس در قلب جنگل بارانی می رود. این سفیر ۳۸ ساله فوتبال زمانی که وارد برزیل شد به خاطر هجوم خانم های علاقمند برای استقبال اش، خبرساز شد. بعد هم خودش وسایلش را در فرودگاه حمل کرد و رای هتل لوکس ایپانما بیچ در ریو شد. مدت کوتاهی برای ضبط یک تبلیغ برای موتورسیکلت در ریو ماند و بعد به مانائوس رفت تا برنامه مستند را تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج