۱۱۰۶۶۲۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

محمد معتضدی:

بعد از استندآپ‌ «خندوانه» وارد بازیگری شدم

محمد معتضدی استندآپ کمدین «خندوانه» از چالش خنداندن مردم در روزهای کرونایی سخن گفت.

خبرگزاری مهر: محمد معتضدی استندآپ کمدین «خندوانه» از چالش خنداندن مردم در روزهای کرونایی سخن گفت.
بعد از استندآپ‌ «خندوانه» وارد بازیگری شدم
محمد معتضدی استندآپ کمدین «خندوانه» که این روزها بیشتر به صداپیشگی می‌پردازد درباره فعالیت‌های اخیر خود به ما بیان کرد: در مدت اخیر در یک سریال و پنج تئاتر بازی کردم همچنین در یک فیلم سینمایی حضور داشته‌ام که همه این اتفاقات بعد از «خندوانه» برای من رخ داد و قبل از آن بیشتر مشغول دوبله و صداپیشگی بودم.
وی درباره تمرکز بیشتر خود در آینده عنوان کرد: خیلی جدی به دنبال این هستم که در فضای بازیگری بیشتر فعالیت کنم مراحل مختلف آموزش را طی می‌کنم در کنار آن کار دوبله را هم همچنان انجام می‌دهم.
معتضدی درباره اینکه همچنان قرار است در «خندوانه» به استندآپ بپردازد یا خیر گفت: بله خواهم بود و این افتخار است که در این برنامه استندآپ داشته باشم چراکه فکر می‌کنم آقای جوان بستری را برای عده‌ای از جوانان که مستعد کار در حوزه استندآپ و کمدی بودند فراهم کرد و من هم جزیی از آنها بودم و بعد از این هم در اجرای استندآپ و حوزه‌های دیگر هر کاری بتوانم حضور خواهم داشت.
وی که با فعالیت‌های استندآپ کمدی دیده شد درباره اینکه چقدر در یک سال کرونایی توانست از کمدی و طنز برای شاد کردن مردم بهره بگیرد بیان کرد: باید دید خنداندن مردم در این شرایط سخت‌تر شده است و یا وظیفه ما تغییری کرده است؟ ممکن است تصور کنیم به دلیل فضایی که به وجود آمده است مردم سخت می‌خندند، حتی ممکن است چالشی با این حال بد مردم داشته باشیم و فکر کنیم واقعاً در این شرایط باید به فکر خنداندن شان باشیم؟ مثلاً وقتی عده‌ای عزادار عزیزانشان به خاطر اپیدمی کرونا هستند خندان آنها شبیه این نیست که مثلاً در مراسم عزای کسی جوک و لطیفه تعریف کنیم؟ اینها سوالاتی است که به آنها هم فکر می‌کنیم.
معتضدی در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم در این فضا وظیفه یک کمدین خطیرتر می‌شود چون اگر کمدین هم در این شرایط و احوال بد زانوی غم بغل کند و در کنار دیگران عزاداری کند، پس چه کسی قرار است حال و روحیه مردم را خوب کند؟ چه کسی می‌تواند کمک کند تا مردم به حالت عادی زندگی شان بازگردند اتفاقاً خیلی تلاش می‌کنم در همین راستا و برای همین حال خوب قدم بردارم.
وی در پایان سخنانش بیان کرد: هرکسی به سهم خود این تلاش را انجام می‌دهد و حتی رامبد جوان هم همانطور که دیدیم ابتدای شروع فصل جدید «خندوانه» مدل دیگری برنامه‌اش را شروع کرد. اتفاقاً فکر می‌کنم اگر بتوانیم مردم را شاد کنیم لطفی است که از جانب خدا به ما شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج