۱۱۰۶۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یواخیم لوو باید بعد از جام جهانی کنار برود

میشاییل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به یواخیم لوو پیشنهاد کرده است بعد از جام جهانی از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی، استعفا دهد.

طرفداری: میشاییل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به یواخیم لوو پیشنهاد کرده است بعد از جام جهانی از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی، استعفا دهد.

به گزارش Four Four Two، لوو بعد از کناره گیری سورگن کلینزمن در انتهای جام جهانی 2006، بر روی صندلی هدایت مانشافت نشسته و موفق شده آنها را به جمع چهار تیم نهایی رقابت های یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010 برساند. بالاک اعتقاد دارد او با اینکه تا 2016، قرارداد دارد، باید بعد از جام جهانی 2014، تیم را ترک کند:

"قرارداد او در اکتبر 2013، تمدید شد تا هیچ گونه سوالات آزاردهنده در جام جهانی، از او پرسیده نشود. این حرکت هوشمندانه ای از جانب فدراسیون فوتبال آلمان بود، ولی فکر می کنم لوو بهتر است بعد از جام جهانی، ادامه ندهد. فشار و بار مسئولیت روی او می تواند بیش از حد باشد."

شماره 13 محبوب سابق چلسی اذعان کرد توصیه اش در مورد استعفای لوو، به نتایج او در برزیل مربوط نیست و او حتی در صورت موفقیت در ورژن 2014 این رقابت ها هم باید دیگر ادامه ندهد: "حتی اگر آنها قهرمان شوند، او احتمالا باید برود، چون بعد از قهرمانی در جام جهانی، دیگر جای پیشرفتی نخواهد بود."

آلمان مبارزه خود در برزیل را با بازی 16 ژوئن مقابل پرتغال در شهر سالوادور کلید خواهد زد و 5 روز بعد در فورتالازا، به مصاف غنا خواهد رفت. مردان یواخیم لوو، رقابت های مرحله گروهی خود را با بازی شان در رسیفه مقابل ایالات متحده در 26 ژوئن، به پایان خواهند برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج