۱۱۰۶۹۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض تاج یا خبرسازی رفقا؟

در حالی که گفته می‌شد مهدی تاج در طول جلسه کمیته اجرایی AFC اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین را به اطلاع دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانده، اما شواهد نشان می‌دهد این اتفاق رخ نداده و صرفا یک خبرسازی برای تطهیر نایب‌رئیس ایرانی AFC بوده است. از زمانی که خبر میزبانی بحرین منتشر شد، بسیاری از اهالی فوتبال به انتقاد از مهدی تاج پرداختند که به‌عنوان نایب‌رئیس AFC هیچ تلاشی برای احقاق حق ایران انجام نداده است.

روزنامه همشهری: در حالی که گفته می‌شد مهدی تاج در طول جلسه کمیته اجراییAFC اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین را به اطلاع دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا رسانده، اما شواهد نشان می‌دهد این اتفاق رخ نداده و صرفا یک خبرسازی برای تطهیر نایب‌رئیس ایرانی AFC بوده است. از زمانی که خبر میزبانی بحرین منتشر شد، بسیاری از اهالی فوتبال به انتقاد از مهدی تاج پرداختند که به‌عنوان نایب‌رئیس AFC هیچ تلاشی برای احقاق حق ایران انجام نداده است.

تا اینکه در روزهای گذشته و بعد از برگزاری جلسه کمیته اجرایی‌ AFC عنوان شد مهدی تاج در این جلسه به موضوع میزبانی بحرین اعتراض کرده است. عکسی هم از تاج منتشر شده که او را خارج از جلسه کمیته اجرایی در حال صحبت با دبیرکلAFC نشان می‌دهد. اما با توجه به اینکه موضوع میزبانی بحرین اصلا در دستور جلسه کمیته اجرایی نبوده و طرح موضوعاتی خارج از دستور جلسه نیز غیرممکن است، چنین خبری از اساس نادرست به نظر می‌رسد.

روز گذشته ایسنا از قول غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال نوشت: «موضوع اعتراض ایران به میزبانی بحرین در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی اصلا در دستورکار هیات‌رئیسه نبوده است. زمانی که موضوعی در دستور کار جلسه نباشد، طرح برخی از موارد با توجه به اعلام رسمی AFC ادعایی خلاف‌واقع و فریب افکار عمومی است. اعتراض نماینده ایرانی عضو هیات‌رئیسه AFC آن‌هم زمانی که موضوع در دستور جلسه نبود، بسیار دیرهنگام بوده و نمی‌دانم چه نتیجه‌ای داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج